Tuesday, October 4, 2011

agakhampehdotcomdotmy - sambungan

Posted by makcik rehan KJB at 9:30 AM
Berpeluh ketiak hakak dikkk... ngusung stroller budak Asrap ni turun naik shuttle bus
demi mu wahai encik laki, haku gagahkan jugak pegi menyendat di hari kejadian
dengan harapan nombor pekerjamu akan bergema di atas pentas utama.... Pakcik menang moto!

Moto lah sangattttt....!

Pegi malam hari pon habih melekit satu badan,
kalau aku pegi siang hari macam Yong cemana gaya la kan?


























Tima kaseh Maklom and co yang tolong abiskan coupons yang tidak berguna ittew :))






























Tima kaseh mak, ayah dan adik yang tolong aku mengawal selia kanak-kanak berdua,
maklomla... suami saya tak dapat datang... sedang berjuang di laut lepasss... prffftttttt!































Besornya perot ko kakak....
sikit hari lagi ko jadi cam Mama tatau!






























Takut tapi mahu.

































Mata merah dan bengkak sebab melalak kaw-kaw
menangis nak naik merry go round berkali-kali-kali... muahahahaha!






































Bangun pagi esoknya Mencah request :
Mama, esokni kita pegi main merry go round lagi nak tak?



Bang, sila jawab. Ai serender singh!





1 comments:

littlehumblelynn on October 4, 2011 at 10:35 AM said...

rehan

tpt yg paling teringin nak pg..tp xnak bwk kanak2..aci??

aku dpt bygkan kalo aku yg pg..bergema satu fun fair dgr aku memekik tahap dewa..huhuhu

ShareThis