Monday, October 10, 2011

Rekod kerja paling singkat

Posted by makcik rehan KJB at 8:04 AM
Sila jangan cerca secara melampau
tapis sikit... cerca aku ringan-ringan sudahla
AKU DAH RESIGN selepas hanya 3 hari mencoba naseb bekerja semula

Kang mesti soklan bertubi-tubi tanya, KENAPA kan?
Senang cerita, aku tak sajak jadi kuli
sejak 3 tahun lepas aku dah terbiasa jadi boss kat PID,
sekali kena masuk keje jadi kuli... sangap dan sentap memanjang! Muahahahahaha....

Reaksi PS?
Kalau dah kena maki-maki lagutu tak payah kerjalah!

Reaksi para kroni?
Benti jer Han!

Dan dengan ini, kenalah aku kerah tenaga semula menggerakkan kedai besi buruk aku ittew
sejak bulan posa sampai habih raya, lama aku tak update barang KJB kan?
Siap sedialah korang, bertubi-tubi aku spam wall fesbuk korang pasni! Muahahahaha...

Anyway, semalam aku pi gathering jumpa kawan-kawan sekolah
Sekolah kami adalah sekolah yang paling cool di seluruh cozyland hehehe
Dalam ramai-ramai kawan yang aku jumpa, yang sorang ni yang paling aku lamaaaa tak jumpa

Kami adalah sekelas dari form 1 sampai form 5
Masa aku ngandungkan Aisyah, aku ada niat nak namakan anak aku sama macam nama kawan akuni
aku suka sebab nama dia fresh, simple dan ada roh bile menyebutnya
Tapi PS tak soka. Dia nak Aisyah jugerr...sukati ko lah Bang...



Inilah Ifrah.





























Gambar kat atas ni tah bapa kali snap
selagi tak hilang 30kg dalam gambar, aku suh tangkap lagi dan lagi
jadi, silalah imejin aku dengan extra 30kg dalam gambar di atas ye

Tak ramai pon yang datang, tapi tetap meriah
bergegarla jugak blok 3 Vista Angkasa tu hehehe


Party Potluck Liar. Kau mampoo? :))



Sapa yang tak dapat datang, korang wajib rasa jeles
sebab perjumpaan semalam adalah sangat best!








4 comments:

MsAjai on October 10, 2011 at 10:05 AM said...

alahai makcik.....hang mmg cool...

littlehumblelynn on October 10, 2011 at 11:09 AM said...

Rehan

kalo keja menyakitkan hati..harus resign je..

sokong 1000x

SYANI on October 10, 2011 at 11:36 AM said...

Melampau la kalau asyik kena maki hamun je.. Buang karan je keje kompeni camtu.

Jelesnya aku korang dapat gathering. Kalau anak aku tak sukan, dah lama aku folo hang semalam.

Me on October 10, 2011 at 4:41 PM said...

ok.. memenuhi impian MR... eden JELES hokeyyyyyyy.. isk isk isk

ShareThis