Cik Sibuk komen kat blog aku.
Aku pon terjah balik belog dia.
Sekali aku jumpa entry fettucine with salmon dia. Aku pon carasss!
Sedap weiii.... tak caya tanya duta Manhattan aku :p
Wah sedapnya Mama!
Camana awak boleh masak macamni?
Esokni boleh tak Mama buat lagi?
:))
4 comments:
Waahhh..seronok kita ada orang terai buat. Senang kan? Sangat sesuwai time malas nak turun dapo (tapi terpaksa gak turun)..hohoho
sodapkan buat camni..
aku letak whipping cream je pastu tambah fresh milk..sgt creamy ko tau..
nampak sedap la...nanti nak try juga la...
aku cari cream tak jumpak weii. aku tibai pakai susu cair hahaha. janji putih2 lemak berkrim gitu. anak aku sebat jerr :p
Post a Comment