Wednesday, November 21, 2012

Sleeping pants - easy peasy sumy jelly!

Posted by makcik rehan KJB at 10:54 AM
Assalamualaikum WBT


Makin ramai yang menyahut seruan ahkak.... ayuh menjahit!




Nah, ini tutorial nak jahit seluor.


Ni akak crop dari tutorial Minah Saleh MadeByRae
Asasnya macam gini je, trace je seluar anak yang dok ada tu...


Klik sini untuk tutorial penuh.


3 comments:

kakngah on November 21, 2012 at 11:03 AM said...

aku buat lagu gitu la.. awat jadi cam sendat kat kelengkang??

ish.. tak sesabo nk dpt kahen kombang2 itu. blh kedondong dakEpal ngn mencah hahaha!!!

ibh_sue on November 21, 2012 at 1:27 PM said...

Haku pun dah makin pemalas nak sentuh mesin jahit.... Apa nak jadi lah weh..hehehee

Me on November 22, 2012 at 10:12 AM said...

hahahha tengok je gaya mencah pakai seluar tuh dah mcm tgh nari OPPA BAYUVILLE STYLE hehehehe...

ShareThis