Monday, May 27, 2013

Cara gittew....

Posted by makcik rehan KJB at 4:22 PM
Assalamualaikum WBT


Masakan lunch akak tadi tersangat hampeh! (sampai tak sudi nak snap gambar pon)

Pukul 3.30 ptg, Mencah mula kelaparan. Akak nak makan lauk masakan sendiri pon tak selera. Lalu tak gamak jugak nak paksa kanak-kanak ni makan lauk akak huhu. Tadi kol 12 tgh depa dah makan nasik lemak (beli) pagi tadi. Tu yang bertahan kenyang sampai petang.

Lalu, akak tanya kat depa... nak makan kuih tak?

Nakkkk! (jawab Mencah)

Akak pon kuarkan radas. Dan sekejap tadi, siaplah kuih tak semenggah ni.






Toksah la mengada mintak resepi, akak godam je tepung sama santan dalam blender!







2 comments:

Me on May 27, 2013 at 4:33 PM said...

inti apa tue?? nak resipi inti... :)

makcik rehan KJB on May 27, 2013 at 4:55 PM said...

GULA jelah! hahaha. kowser aku nak cara berinti bagaiiiii

ShareThis