Thursday, April 1, 2010

HARITU MAKCIK BUAT TAK HABIS RUPANYA...

Posted by makcik rehan KJB at 3:36 PM
Kan haritu Nadiah [yg anak kecik dia pandai buat kek nenas terbalik tu...]
ada bagi award 'beautiful' kat Makcik
Buta-buta makcik pi kutip award tu,
tapi tak kutip soalan2 yang datang bersama-sama dgn award tu
[makcik mmg hazab bab menjawab soalan subjektif ni :P]
Cik Puan Maya dari ZonSeniGilaSaya dot com [apekah?]
pass pulak award tu lagi sekali kat Makcik
Bila baca betoi-betoi [biasanya Makcik scroll laju-laju saja :P]
baru terperasan...

1. Kena ucap Tima kasih dan link org yang bagi - Tengkiu darling Maya dan Nadiah

2. Kena pamer kat belog [ini laju jer aku buat] ini dia... lagi sekali

















3. Kena cerita 7 perkara tentang diri sendiri. Baekkkk ini dia....
    jangan menyesal baca..... dalam kiraan 7 saat!
  1. Cantik jelita
  2. Bersopan-santun
  3. Bijaksana
  4. Rajin dan berdaya usaha
  5. Lemah-lembut
  6. Kesabaran yang tebal bak kulit durian
  7. *KURUS*


*marah kerrr*


Photobucket

1 comments:

kerul said...

MR.. ko sgt pandai menjawab soklan... confirm A la... takpun bintangg mesti byk..

ShareThis