Poyo tak tajuk?
Mahal-mahal pon bukan sampai 50 hinggit sehelai pon
Bukan brand Ariana ker Arjuna tah..
yang hangpa-hangpa dok pakai tulah...
Mahal dalam kategori marhaen je la kekdahnya
Kawan makcik juai...
Orang melawa, aku pon nak le juger
tapi malangnya makcik korangni memang tak 'sajak' nak pakai brg2 mahal...
awning tu keras kejung membulat kat kepala makcik
tengok cermin dah rupa pakai tempurung kelapa pulak haa..
Tudung-tudungni sangatla chantek
baik warnanya, mahupun jahitannya, jugak awningnya
cuma pemakai mcm makcik ni jer yang tak sesuai memakainya...
Hubungi Ezey di talian hayat berikut:
Lepas dapat tudung tu pagi tadi,
Makcik pon terus test drive tudung-tudungtu
Masa tengahari tadi makcik pi gerai makan simpang
makcik rasa semua pekerja dan 'pemakan' kat gerai tu dok pandang semacam
Paling makcik tak tahan, makcik kedai yang baru muncul dari dapo
toleh pandang kat makcik sampai 2 kali
macam tak percaya itu adalah Makcik Rehan!!
Balik PID, dan-dan tu aku bukak tudung baru
pakai balik tudung hitam kepam aku nih
barulah terasa diri ini kembali menjadi DIVA



7 comments:
hehehe..
alaaa MR, pOsing la skit ngan tudung mahal ni kat belOg pleeeeees..kita pOng nak tOleh2 pandang 2-3 kali =D
a'ahlah tak tunjuk mana nak tau rupanya....mesti hot mama tu..!
sume sokong MR snap gmbr pakai tudung tu.....ramai nak jadi pengkritik tetap ne...hehhehe.....
hehehe.. lawak betui.
ntah nya
snap la gambo pakai tudung mahai tu dulu
paste sini
baru aci
tak ada keberanianmenayang muka pakai tempurung kelapa diatas kepala! harap maklum. kah kah kah
aikk... sejak bila plak perlu berani n malukan.... SNAP & PASTE je sini MR.. kita org siap ada form nie nak isi tang mana yang comelnya..
Post a Comment