Tuesday, June 29, 2010

SELONGKAR BEG DALAM SURAU DAN CHEQUE 16 JUTA

Posted by makcik rehan KJB at 8:28 AM
Kejadian berlaku dalam surau semalam
tunggu waktu Asar, so sambil-sambil selongkar beg...
manalah tau, kot-kot jumpa berlian seketul - boleh jual :-p
lepastu teringat, si Nurul Huda Resad ada suruh MR buat TAG
alahh... yg korang-korang dok buat tulah... tunjuk isi henbeg

OK, kamera pon ada... klik klik sajalah!

Ini beg dalam beg.
Maknanya ada beg lagi besar dari beg ni yang diusung sana-sini
tapi bila nak pi surau, angkut yang kecikni saja
so, oleh sebab yang kecik ni saja yang ada di tempat kejadian
tunjuk hat isi perut dia dah la Nurul ekk





































Beg kain besor penampor ni beli di Tesco [Tesco lagik!]
lima belas hengget saja. tak kurang tak lebih.






















 


Ini dia isi dalam beg.
beliak mata luas-luas... kelebek sendiri
sapa tanampak, sila kontek Elyn untuk rundingcara contact lense
atau SitiSifir kalau nak buat spek!


Sebelum ada yang sms tanya, kenapa ada buku akaun dlm henbeg makcik?

Sebabbbbb....
Haritu makcik dapat cheque Nuffnang 16 juta,
So, pegi bank nak cashkan cheque tu
pastu bawak buku akaun siap-siap kunun-kunun nak update baki
aper punya bongokla makcik korang
aku ingat bila kita cash kan cheque, dan-dan tu dia menjelma jadi duit
rupa-rupanya sok lusa baru jadik duit!
lagi haru, cheque tu bukan bagi kat teller kaunter pon,
taruk dalam mesin jerr!!

Huh... terus kensel niat aku nk meriak kat minah kaunter tu!
kalau tak, lepas dia tengok belen duit makcik ada 18 juta
[baki semasa ada 2 juta, campur cheque 16 juta tak ker 18 juta jadinya?]
mesti dia tak berani nak marah-marah makcik lagi macam selalu...


*
*
*
*
*
*
*
*


Sebab makcik selalu lambat bayar loan umah flat!

[baca pelan-pelan, malu.... eheh]

9 comments:

Sarid Derus on June 28, 2010 at 6:01 PM said...

comel sungguh beg makcik ni..aii terbekenan laa..!!

Adrina Adi on June 29, 2010 at 9:39 AM said...

krim sapu pun ada... hihihihi....

IMAN'S UMI on June 29, 2010 at 9:48 AM said...

MR, krim putih ats bedak compact tu apekenamanya dan utk apa tu?

IMAN'S UMI on June 29, 2010 at 9:49 AM said...

Mak aih, byk btl duit nuffnang 16 juta...cemana nk dpt smpi bgtu byk thp jutawan tu makcik...meh ajar budak bru bljr ni...

makcikrehan on June 29, 2010 at 9:53 AM said...

iman/s umi & kak ed, itu bukan krim pemutih. itu krim kurap! huwaaaa... penyakit kulit apalah yg menyinggah kat aku ni tah...gatal2 semedang. pantang silap makan huhu

makcikrehan on June 29, 2010 at 10:19 AM said...

iman's umi, huwaaaaa... iyo sangatlah hakak ko dapat cek 16 juta! 16 hengget pon dah cukup baik tawww...muehehehe

Me on June 29, 2010 at 10:48 AM said...

kulit sensitip le tue.. calamine lotion..

mama_iris on June 29, 2010 at 11:33 AM said...

alorrr....terlepas lak entry neh....tenkiu sayang...waaaahhhh...terus sayang......beg kain tu santek....

**rasa mcm dah kerkurun abad org tag akak benda alah ni.....mencik baru buat....tp i lap u ahkak!!!!:-)

Elyn on June 29, 2010 at 11:46 AM said...

bak mai 16 juta ko tu sikit... aku nk buat deposit pindah umah ekekekeeke

ShareThis