Monday, June 28, 2010

POSA DAN GONJENG

Posted by makcik rehan KJB at 4:12 PM
Dari tengahari tadi,
bontot makcik melepap jer atas kosi nih.
Tak bangun-bangun. Pi jamban pon belum lagik.
Dahsyatnya kan.

Lama tak posa.... naik biru bijik mata!
bukan lapaq pon... tambah lak monday blues gamaknya
budak-budak masuk nk guna PC pon,
kalau tak kena gaya, siaplah kena sembur dengan Cikgu Rehan

Kenapa posa?

Alahhh... kan kata nak pegi gym...
so haruslah kena kasi lite sikit... takut patah threadmill tu kena pijak!

Takdelah... actually mlm tadi makan banyak
lepas kawan-kawan PS balik, makcik plak sambung makan
dah pukul 12 malam tu weeiii... muahahahaha..
so pakcik korang sound bini dia...

Posa la esok, makan banyak...
tengok tu dah pukul baper tengok jam tu!


Abang pon makan banyak, naper tak posa?


Abang memang kalo ikut nak posa, tapi esok ada makan-makan lak kat opis
kang kalo abang posa....  <-----beliau tak sempat habiskan ayat


Ahhh... sudahlah yu bang!



Dan ini pulak anak daraku yang digonjengkan fringe beliau petang Sabtu tadi




















OK, habih dah entry untuk hari ini
lepasni tak yah refresh dah belog makcik
makcik kejap lagi nak balik dah... lapaqqqq....

Apa mau makan buka posa jap lagi ha?


*rasa cam ukur lilit pinggang dah kurang 10 cm*

6 comments:

mama_iris on June 28, 2010 at 4:40 PM said...

fuyoo 10cm......dah leh pakai legging mcm ni nih.....larrriiiiii!!

fabulous.farah on June 28, 2010 at 5:05 PM said...

hahaha..10 cm banyak nye!=p

saya puasa gak. dok tido sepanjang hari la tapi=p

Elyn on June 28, 2010 at 5:16 PM said...

alamak ko pose?? aku tah bile nak start enjin pose ni!!

ena on June 28, 2010 at 8:18 PM said...

apa ko da buat ngan rambut anak aku ha??????

Why So Serious on July 15, 2012 at 12:06 AM said...

hahahaha..xtau nk komen ape...

Why So Serious on July 15, 2012 at 12:06 AM said...
This comment has been removed by the author.

ShareThis