Petang semalam,
Malamni Abang ajak Faisal sama Thiru makan steamboat...
Kat mana?
Sini.
Lepas maghrib, makcik masakkan bihun goreng cap bintang untuk depa
Lepas siap masak, kemas-kemas... makcik masuk bilik rahsia, lipat kain 2 gunung.
Pukul 9 malam, terdengar bunyi gedebuk gedebak kat luar.
Ingatkan kawan dia dah sampai. Belum.
Jengah ke depan, macam tak percaya....
ni laki aku ka... laki-laki Superman nih??
Kusi rotan yang sebelumni tersadai kat ceruk, berdebu, bersawang
dia kasi polish, angkat martabat taruk depan tibi.
Kasi zoom sikit, siap alas dengan bantal DIY yang makcik buat dulutu :))
Ini yang paling tak tahan ni.... siap terhidang sumer elok-elok depan tibi!
Dan-dan makcik angkat kamera tangkap gambaq!
Bang, start malam esok, yu ambik booking satu Perodua Bang
Satu game... satu kepala RM20!
Jamban Free, Surau provided.
Bola punya pasal!
Kalau binik dia yang suruh buat,
sampai terkeluar urat leher pon belum tentu dia buat!



8 comments:
korangs ni memang cumil lah!
huhuhuh.....tebaek la PS...:-)
bola punya pasal.. hahahhaa
kenapa gambar adalah zaman dulu kala...
kak mah, saja kasi effect 50-an. ada nampak cam resort tak umah aku? muahahahaha
hahah semua pasal bola!!!
wahhh hebat la PS! ekekeke
kalo letak wing chair nih mesti lagik menarik n selesa ...hahaha
Post a Comment