Hari Jemahat cam bese... ada halwa telinga free untuk anda sumer :-p
Anak makcik baru rakam lagu baru ni,
khas buat tatapan feminat-feminat belog mak dia
ada sesapa berani hantar hanak-hanak masuk kelas vokal makcik?
Props senang jer... botol kuku, kusi meja yg kukuh,
dan backdrop kain langsir kepam setahun tak basuh
[kusi gambo tweety dan tembikai tak buleh!]
Gaya mesti mau lebey haa... menjiwai lirik itu wajib!
Penyanyi latar, kadang-kadang perlu... kadang-kadang tak...
macam dalam kes yang ini, penyanyi latar bikin spoil
masuk suara vibrato tak kena timing! Hahahaha...
Enjoy!
Friday, July 23, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
16 comments:
comey la aisyah ni...MR nanti kasi videoklips yg panjang sikit...x puas aku nengok mencah..
hahahahaha!!
bape yuran kelas nyanyian ko nih? kalah hakak Ogy menjiwai lagu...
utk next week, aku request lagu nasyid berunsur ketuhanan..
ada berani menyahut cabaran???
Fuhhhh penuh gaya lah... rupe ade, gaye ade... ni pakej baik nih
Kalau hang langsir setahun ta basuh, aku lagi teruk.. dah 2 tahun tak pernah basuh...tahun ni kena basuh lor.
Langsir hang setahun tak basuh??? Ok la tu.. aku ni 2 tahun tak pernah basuh.. Tahun ni kena basuh lor..
siap ada sora latar tu...tu mesti adik tu ..hahaha..mak cik suka la tgk aisyah ni..selamber je dia nyanyi.....hehehe
okey jek si mencah nak dirakam ek... ku nak merakam si iskandar nie..hampeh dia pun sibuk sama nak pegang hp....
MR bukankah pagi jemahat ko akn menjadi OSTAJAH... kenapa tetiba jadi concert manager plak nie???
aku paling tak suka part hujung tu!
ko apasal suka buat camni ha mencah? sakit perut makcik ngan kak iQa ketawakan ko tau! hahahaa
ezey, kalau panjang2 nnt buffer lama...hahah potong stim.
TTM, nanti aku shhoting lagu nasyid plak. baru masuk studio rekaman la weii..hahaha
zatie, gaya- mutu-keunggulan ekk...hahahah
Syani, hahaha... kepam itu syok kan!
Sue, ko tgok dia nyanyi ko suka la. cuba ko tgok dia munggah... histeria kottt..hahaha
Kak Mah, anak laki lain sikit, depa kontrol macho. anak pompuan gedik terlebih gamaknya haha
Kerul, ostajah muncul petang2 sikit :))
Bini Pidaus, gaya kena jaga makcikkk... hehehe
hahahah..mencah ni nanyi slalu over menjiwai yau..smpai terteleng2 kepala...kak rehan len kali upload la vdeo yg lame ckit...hahaha
i likeeee..i want more!i want more!hehehe
bersungguh betul aisyah nyanyi..hehe..
Post a Comment