Wednesday, August 25, 2010

JAM SUDAH PUKUL 5 PETANG....

Posted by makcik rehan KJB at 5:00 PM
Lega sikit... at least untuk hari ini
BEN 10 tak datang sampai ke sudah.

Esok masih ada... kelas beliau patutnya Rabu dan Jumaat,
tapi semalam makcik bitau siap-siap...
Jumaat ni takde kelas, cuti Nuzul Quran

Dan-dan dia potong cakap..

Kalo macam tu, minggu ni aku nak ambik Rabu dengan Khamis lah!

Ha, sukati ko la Ben!

Makcik nak balik dah ni,
nak solat siap-siap, pastu nak pegi umah Along BB
Jumpa PS yang korang kata hemsem dan selim tu kat sana...
hambik hanak-hanak, pastu pegi bukak posa kat Restoran-Steamboat-tah-apa-nama
Bukan laki aku yang nak belanja... vendor opis dia yang nak belanja

Sebagai isteri mithali rafia  , dah laki ajak....
i foloooooooo....



2 comments:

TopsyTurvyMum on August 26, 2010 at 7:04 AM said...

perghhh legaaa...
mesti ko dap dip dup dok tunggu dia kannn..kalau aku dah gigil2 sejuk dah takyah econ ngan kipas pun...
hari ni sah2 update pasal buka puasa steamboat haha

adha on August 26, 2010 at 9:41 AM said...

hahah lega ko ek smlm...

ShareThis