Thursday, August 5, 2010

SAHABAT

Posted by makcik rehan KJB at 2:24 PM
Makcik ramai kawan. Baik di dunia nyata. Baik di dunia tak berapa nyata.
Hahahaha. Tak berapa nyata tu alam maya lah :-p
Dan makcik teringin nak menaiktaraf semua kawan-kawan makcik menjadi sahabat.

Kalau ikut pemahaman makcik yang PNGK tak sampai 3 pointer nih,
Sahabat tu nilainya lebih tulus, mulus dan gebus dari kawan. Gebus tu kira bonuslah :))
Sahabat tu kiranya, makcik baru nak tulis atau baru nak cakap... dia dah tahu atau tulis dulu!
Hahahahaha... pening... pening... apo aku tulis nih?

Perempuan sama size dgn makcik ni... memang on top of the list.
Sekali aku gerak kening, dia dah paham apa yang aku nak cakap. Cewah!
Walau apa terjadi sekalipon, dia akan tetap support makcik korang ni...
[walaupon kadang-kadang makcik yang salah] hahahaha....

Dan, ramai yang kata... kalau dah baca belog Makcik Rehan
adalah wajib baca belog Mummy kalep jugak!



















Mari, saya <--- ceh, tetiba jadik saya* kongsikan award ni kepada mereka-mereka ini.
Mereka-mereka ini adalah blogger2 yang sentiasa memberi impak besar kepada saya
setiap kali saya membaca entry-entry mereka.

1) TTM - Baca entry dia terus ada rasa adrenalin rush!
                 Kerana dia jugak, BM makcik sedang menahan mabuk laut dilautan luas!

2) Tini  - Fatimah oh Fatimah. Tiap kali baca basal Fatimah (anak dia), makcik kau merembes air mata.
               Dan tiap kali baca pasal projek-projek craft dia... makcik kau pon start berangan. Hahaha.

3) Oli - Gila dan Keji. Sama macam makcik. Kami suka sama suka :))

4) Amy - Betapa makcik teringin bersuara lantang dan bersemangat macam dia!

6) Bini Pidaus - Rebel tak abis. Kadang-kadang sewel. Sama macam aku!

Buat kawan-kawan lain, terima kasih kerana sentiasa menyokong saya!
Hohohohoho.... ayat tak buleh belah... tetiba jer mcm menang anugerah!
kah kah kah kah kah!

p/s : Thanks jugak kepada Nurul sebab bagi award yang sama kat makcik.

6 comments:

.::CeK LaLa::. on August 5, 2010 at 3:30 PM said...

ni baru betul THE COOLEST MAKCIK IN TOWN!
dapat award terus cool...
stay cool beb!
Aku taw, ngn aku ko nak carik gosip2 liar pompuan menjahanam jer khennnsss!!! ahaks!

makcikrehan on August 5, 2010 at 4:35 PM said...

keh keh keh.... gimme five ila!

TopsyTurvyMum on August 6, 2010 at 9:58 AM said...

terharu beb 1st time dpt award dari ko muehehehe..

i lap u lah..*kesat air idung*

banyak award*bajet femes* aku lom amik..nanti ambik secara pukal..tenkiu babehh!!

ena on August 6, 2010 at 2:15 PM said...

hahaha tak pasal2 aku dapat anugerah sewel!!

sWeEtDaRLinG on August 9, 2010 at 1:16 PM said...

aku ke oiit? aku ker..? yer yer, aku dah klik kat link tu, mmg kuar blog hakuu... hahahaha mekasihhh....

tp baru ni ada orang cakap aku suka cakap dgn dinding, aku nak jer tanya dia, "ko kenal makcik rehan? dia kata dia pun suka cakap ngan dinding bilik air" hahahaha

makcikrehan on August 9, 2010 at 2:13 PM said...

Yer Amy, nko lah.. amy mana lagik yang mulutnya bak halilintar memecah bumi..kekekekek

ShareThis