Friday, August 13, 2010

SI BADAK KECIL.....

Posted by makcik rehan KJB at 3:03 PM
Mencah kengkadang imaginasi melampau-lampau...




















Satu haritu... lama dah...
makcik melepap dok atas sofa... dia mintak suh buat susu...
makcik buat derk jer... sebab tengah dok khusyuk hadap tibi
dah baper kali dia dok hulur botol susu...



Mama tolom buat susu untuk saya bolehhh.....?


Aku buat derk jerr... penat tau... kejap-kejap susu!
Tiba-tiba... dia tarik muka makcik suh hadap muka dia
sambil dia pegang muka makcik...



Mama... tolomla... tolomla....
tolomlah saya wahai Si Badak Kecil......!


Terbantut aku nak tengok tibi tau!
Sib baik ko anak aku tau Mencah,
kalau ko anak jiran sebelah... siap ko!




10 comments:

Liena on August 13, 2010 at 3:08 PM said...

hahahaha....
alahai mencah....

IdzaLia on August 13, 2010 at 3:24 PM said...

alolo... nak susu ye aisyah...

NOORWAHIDAH MOHD RIDZUAN on August 13, 2010 at 3:28 PM said...

pengaruh cartoon di astro !

joyahsport on August 13, 2010 at 4:30 PM said...

kih..kih...kem salam kt mencah...kretip wat ayat same mcm mak die..kih..kih..

nadja on August 13, 2010 at 6:02 PM said...

eheheh wahhh mencah pun minat kt gloria eh.. best best..

mama_iris on August 14, 2010 at 7:42 AM said...

alolololo....badak kecil yang santek....mmg cair la dengar kalo dah merayu tahap mcm tu....apa la mama dia ni....

Zana S on August 14, 2010 at 7:45 AM said...

terbahak2 aku gelak baca entri ko kat tipon tau. seb bek takleh hantar komen. kalau tak... aku pun berimaginasi cam mencah. ngahahaha!

kuat lagi dia nyusu ek???

nurulhudaresad on August 14, 2010 at 7:45 AM said...

eh bila baca balik baru paham....."badak kecil" tu akak ke?muhahaaa....makin kelakar la jadiya....mula2 ingat dia maksudkan badak kecil tu dia...hehehhehhe

Sarid Derus on August 14, 2010 at 11:35 AM said...

alahai mencah..gamak ko...hehehe!!!

fatonah on August 14, 2010 at 5:41 PM said...

keh keh...caya lah mencah

ShareThis