Tuesday, August 10, 2010

TESTI-NO-MONEY

Posted by makcik rehan KJB at 10:50 AM
Maknanya testimoni tak berbayar




















Ambikla mak saya jadi duta produk... boleh??




























Highly reccomended untuk masalah lipas!
Tima kasih kat kawan-kawan FB yang bagi suggestion mender ni.
Beli di mana? boleh beli di sini ya kawan-kawan....
tapi makcik beli kat outlet CNI kat Batangkali ni jer...




5 comments:

Iman's Umi on August 10, 2010 at 11:09 AM said...

Hahaha..testi-no-money...hmmm mcm nk cuba je, sian kt hubby mlm2 bsh depan pintu spy lipas x msk...

Me on August 10, 2010 at 11:46 AM said...

aan sila cari testi-no-money utk cicak pulakkkk...

TopsyTurvyMum on August 10, 2010 at 12:40 PM said...

aku tak pernah jumpa lipas kat sini..cicak pun tak pernah nampak..

tikus besar ibu jari ader...

Alida Ali on August 10, 2010 at 12:52 PM said...

Bgs ni nak beli juga la..umah saya lipas mcm raja suka ati je kuar...tak takut mati langsung...

SYANI on August 10, 2010 at 4:59 PM said...

DUTA TERSENYUM RIANG SAMPAI NAMPAK GIGI 2 BATANG!!!

ShareThis