Friday, September 3, 2010

FACE TO FACE : MARAH NI MARAH!

Posted by makcik rehan KJB at 11:30 AM
*Updated*

Ooooo... kemain ramai pitnah aku tayang tibi selim ekkk...
meh sini aku ciliboh mulut kamuorang sorang-sorang!

Tibi buruk tu laki haku hangkut dari umah atuk asan hokay!
remote pon tak dak tawww.... punyala hazabedah

sila mai umah aku, saksikan sendiri garis-garis hitam kat atas dan bawah skrin
yang macam mesin talian hayat kat sepital tu ha...

kalau nk tengok tibi ni... ko kena tekan suiz tah hapa-hapa kat tepi skrin
tunggu 2,3 minit kasi dia panas... kuar skrin biru dulu...
pastu ko kena tekan sana-sini, adjust apa-apa tah...
ha, pastu barulah kuar gambar!
eh ini sungguh-sungguh tau.. bukan aku reka-reka citer tau...

Ini macam punya hazab punya tibi pon,
ko hagak-hagak syesyuwai ker aku nk meriak hah?

Kalau aku nak tayam,
aku tayam Sony Bravia 50 hinchi mcm Org kat Nilai tu punya la baru masyuk weiii....
setakat tibi ehsan orang tua, lagi buruk kepam, lagi brand tak stylo...
bikin malu saja tau!

Haaaa... kan dah kena marah.
cepat bagi bongkok hormat kat aku... kang aku buat entry marah lagi kang!

*sila sematkan dalam minda, akuni gulungan marhaen kelas ke-3 saja*





Dari mata turun ke hati
bengkek hati aku menengok nyerrr!




















Jauh la sikitt..... rosak mata lah!
80 kali ulang sehari... fenat tau!

*mengantuk sangat*



13 comments:

sweets on September 2, 2010 at 2:51 PM said...

sama aje dng ank2 kita MR...
perasaan dia mcm nk masuk dlm tv tu join skali..
gamaknye..

ezey on September 2, 2010 at 3:01 PM said...

aku suka la rambut aisyah ni...cantik....

Me on September 2, 2010 at 3:12 PM said...

sbb TV ko tue nipis sgt.... tue yg aisyah tengok rapat je tue... kalau TV tebal mesti dia jauh sikit hehehehe

nadja on September 2, 2010 at 4:00 PM said...

mencah oi.. sket punya besar gadang tv tuh ko berdiri depan tuh lagi.. cian ibu tuh fenat.. berbuih dah mulut tuh tinggal nak ketuk jer sket hari heheheeh

makcikrehan on September 2, 2010 at 4:44 PM said...

ezey, ko tunggu dia dah skulah.. rambut nilah yg nk nyusahkan idup aku ni nanti. skang pon, kalau sehari tak syampu busuk masyam!

sweets, ha tulah kan. mak-mak ni asek jd tarzan semedang dok jerit kat depa ni kan

kerul, sebab tibi tu rendah sgt. babah dia dogial sgt.. aku suh paku ke dinding tak buat-buat jugak. tunggu anak dia pakai temin mata kot baru nk paku

nadja, dah ketuk dah ponnnn! hahahaha

nurulhudaresad on September 3, 2010 at 10:29 AM said...

auntie nurul ko ni mencah sikiiiiiiiiiiiit x heran n jelessssss ngan tibi nipis mama kamu tuu....siiiiiikkiiiiitttt pon tak!hohohoho!!

noor on September 3, 2010 at 11:04 AM said...

ala ni nak cite pasal anak ker nak tunjuk tv slim...heheheh...jgn marah yer soulmate kiptiyah.....

makcikrehan on September 3, 2010 at 11:22 AM said...

Mai nak habaq, tibi buruk tu atuk asan punya. dgn muka tak malu, kami hangkut bwk balik umah, buat reta sendiri. tu nampak tak tibi tu dah bergaris-garis... tunggu masa nak ranap saja. kalau alang-alang aku nk tayang, aku beli Sony Bravia 42 inchi baru best menayang. apa barang nak tayang tibi buruk cap tah hapa-hapa gitu. bikin malu saja woh

Adrina Adi on September 3, 2010 at 12:05 PM said...

kan dah kena marah... hihihi. relaks MR. jgn marah2. hihi.

fabulous.farah on September 3, 2010 at 12:51 PM said...

hhuhuhu..ala mr xkisah la hazab pon. janji boleh tgk tv tu haa,,kalo xde tv tu karang mencah dok pergi main bedak ke ape mr gak naik hantu.huhu

Elyn on September 3, 2010 at 1:48 PM said...

haha aku tak pitnah pun. ni br komen ni ha ekekke

nurulhudaresad on September 3, 2010 at 2:25 PM said...

halaaaaa...kene marah plak dah....sowi cyg....mcm biasa kita bongkok2 badan lalu dpn akak ehhh.....:-)

noor on September 3, 2010 at 2:50 PM said...

ala jgn la marah....usik skit2 jer...Maaf zahir batin yer..hehe

ShareThis