Ah kira btllah jugak...designnya ada iras2 muruku tu...wakakaka
tekaanku yg ketiga betullllllllll!!!!
haha.... tepat sekali tekaanku..huhu (Sbb dulu ade satu uncle Ponnuthurai a/l sinkali kat opis penah kasi gift yg samer..hehehehe)
Zati dan TTM, u both got it right! macam ada pengalaman ajer... hahaha. eh, ada rupanya! ekekeke...Iman's, awak tersasar jauh tu...hahahha
Post a Comment
4 comments:
Ah kira btllah jugak...designnya ada iras2 muruku tu...wakakaka
tekaanku yg ketiga betullllllllll!!!!
haha.... tepat sekali tekaanku..huhu (Sbb dulu ade satu uncle Ponnuthurai a/l sinkali kat opis penah kasi gift yg samer..hehehehe)
Zati dan TTM, u both got it right! macam ada pengalaman ajer... hahaha. eh, ada rupanya! ekekeke...
Iman's, awak tersasar jauh tu...hahahha
Post a Comment