Ni dah halang-halang makcik nak charge telipon guna USB cabel nih
meh haku transfer gambor-gambor yang ada dalam SE biol ni pi masuk belog
Macam biasa, tontonlah gambo hanak-hanak makcik
yang soka membikin onar secara berjemaah,
yang soka muntah secara berjemaah,
yang soka buat sepah secara berjemaah,
yang soka sakit demam secara berjemaah,
ahhh... semua-semualah!
Apamenda pun depa dua orang ni berjemaah semedang tau!
Ni masa menjakun kat The Gardens semalam.
Kalau tak kerana ada voucher nak dilenjan,
blom tentu PS korang rajin nak mai sini :))
Kata bapak budak-budak,
Main satu round jer tau. Sini mahai!
nak main banyak-banyak round, nanti balik Rawang!
Lalu Mencah menarik muka masam sambil mengeluh dalam hati,
Apalah kemut benar mak-bapak aku ni weii...
Dah la kena kongsi dgn budak botak nih!
Makkk tolommm... saya tershepit makkk!
Mama, lepas tangkap gambor nih...
jangan lupa botol kuku saya kat blakam tu yerrr....
Awak dok diam-diam adik, jangan gerak-gerak kepala awak,
rambut awak tajam-tajam, cucuk-cucuk kat muka kakak tau!
Ngam-ngam abih satu round,
Sudah-sudah.... jom balik!
Menan yang sepatutnya untuk budak yang baru nak tumbuh gigi,
tapi.... haihhh! kamuni memang la kakak oit!
semua nk konker tau!
Haaaa... menonggeng ni takde lain lah!
Grrrrrr....!!







6 comments:
lawa baju mencah...jacket tue nampak rugged dia pakai.....
Mah, ko ingat tak baju ni... yg kita pi kiko warehse sale thn bila tah. masani mencah merangkak pon belum. wakakakaka... punya lama aku nk tunggu dia muat pakai. tapi sgt berbaloi la.. sepasang ni rm16 sajork..ekekek
muka dia still cm baby...tu yg dia dok pulun rebut menan budak2 kecik tu.....akak potom rambut dia ke?nampak pendek....jgn la potom...rambut dia kan chantek...
Alahai mencah.....!
comelnyer..... geram tau
Nurul, tak potom lagi rambut dia. aku gergaji fringe depan tu jer. senget benget jadinya. tgn pengkor la katakan..hihi
TQ wanida....
Post a Comment