Monday, September 6, 2010

MAKCIK TAU KAMU ORANG DAH MALAS NAK KEJA....

Posted by makcik rehan KJB at 11:29 AM
So, mari menonton gambar nak?
aku ada byk lagi gambo wajib tayang dalam henfon nih
Muahahaha... wajib tayang tu... tak tahan!

Bang, ko jangan marah bini ko yek bang,
aku takde kekuatan nak tayang muka sendiri
aku tayang muka anak-anak dgn bapak mereka jer yek...


























Tolong satu perkara...
tolong jangan kata beliau semakin selim dan hemsem,
aku terjun longkang nanti!






























Sian anak aku takde kasut wei...
jenuh aku selongkar cari socks dia dalam lemari
takde yang match dgn kaler tema outfit beliau,
aku taram jerla setokin kaler merah menyala nih

Orang kat Isetan usha pelik jer kat budak ni,
gamaknya depa berkata-kata dalam hati
Anak sappalah ni... sian, mak dia buta warna!




























Ni gambo masa kat KPJ Shah Alam aritu
tengah tunggu nombor giliran nak jumpa Dr Ling
masak wehhh... nombor panjang berjela!
itu belum nak jumpa Datuk Dr Zul tu...
silap-silap sampai bukak posa kena tunggu :))

























Pon gambo masa dalam ward.
Kurus nampak ko masani dik...






















Masani baru-baru pandai buat peace,
pantang nampak aku kuar henfon,
Mamaaaaa pissss!























And double peace!!




Dannnnn.... untuk tidak mengecewakan feminat-feminat makcik rebel...

x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x

kutitipkan jugak sekeping gambar ku...
tataplah dengan hati yang terang dan dada yang lapang!

















Nasib baik gamboni berkualiti parkinson dan halimunan
tersembunyilah sikit mana-mana yang tak sepatutnya ditonjolkan :))


i lap u oll!




8 comments:

Iman's Umi on September 6, 2010 at 12:14 PM said...

Wakakaka seb baik gmbr blur...ala x kisahla stokin merah dik oi...norjuma pakai colouring biru hijau kuning pn selamba je, tu dh terkenal tu...tertengok gmbr dia yg begitu berwarna-warni tu dlm blog redmummy aritu.

Elyn on September 6, 2010 at 12:35 PM said...

seb baik ade... dpt la ubat windu ku pada mu ewahhhh ekekekek

KV on September 6, 2010 at 1:29 PM said...

haha..akhirnya ada jugek gambar hang!

noor on September 6, 2010 at 1:38 PM said...

oh makcik...lepas rindu kiptiyah kat ko...dia kan silent reader blog nih)..hehehe

mama_iris on September 6, 2010 at 2:23 PM said...

hehehe..eksklusip tuu hujung2 entry baru nak tayang pipiii.....tp ye la...bukan la nak crk gaduh ngan hakak......tp....mmg dia hagak selim...maaf zahir batin kak.....tumpang lalu...bongkok lagi sekali....

Me on September 6, 2010 at 3:26 PM said...

aan selamat hari raya n maaf zahir batin... nak ckp.. PS nampak slim n ada gaya... stylo gitu...

makcikrehan on September 6, 2010 at 4:07 PM said...

Noor, kalo kiptiyah baca belog aku... silap2 dia dah keje kerani skangni. muahahahaha....

makcikrehan on September 6, 2010 at 4:07 PM said...

Lagi-lagi kamu org kata laki haku selim eh! kencik hati aku tau! huwaaaa

ShareThis