aku ada byk lagi gambo wajib tayang dalam henfon nih
Muahahaha... wajib tayang tu... tak tahan!
Bang, ko jangan marah bini ko yek bang,
aku takde kekuatan nak tayang muka sendiri
aku tayang muka anak-anak dgn bapak mereka jer yek...
Tolong satu perkara...
tolong jangan kata beliau semakin selim dan hemsem,
aku terjun longkang nanti!
Sian anak aku takde kasut wei...
jenuh aku selongkar cari socks dia dalam lemari
takde yang match dgn kaler tema outfit beliau,
aku taram jerla setokin kaler merah menyala nih
Orang kat Isetan usha pelik jer kat budak ni,
gamaknya depa berkata-kata dalam hati
Anak sappalah ni... sian, mak dia buta warna!
Ni gambo masa kat KPJ Shah Alam aritu
tengah tunggu nombor giliran nak jumpa Dr Ling
masak wehhh... nombor panjang berjela!
itu belum nak jumpa Datuk Dr Zul tu...
silap-silap sampai bukak posa kena tunggu :))
Pon gambo masa dalam ward.
Kurus nampak ko masani dik...
Masani baru-baru pandai buat peace,
pantang nampak aku kuar henfon,
Mamaaaaa pissss!
And double peace!!
Dannnnn.... untuk tidak mengecewakan feminat-feminat makcik rebel...
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
kutitipkan jugak sekeping gambar ku...
tataplah dengan hati yang terang dan dada yang lapang!
Nasib baik gamboni berkualiti parkinson dan halimunan
tersembunyilah sikit mana-mana yang tak sepatutnya ditonjolkan :))
i lap u oll!





8 comments:
Wakakaka seb baik gmbr blur...ala x kisahla stokin merah dik oi...norjuma pakai colouring biru hijau kuning pn selamba je, tu dh terkenal tu...tertengok gmbr dia yg begitu berwarna-warni tu dlm blog redmummy aritu.
seb baik ade... dpt la ubat windu ku pada mu ewahhhh ekekekek
haha..akhirnya ada jugek gambar hang!
oh makcik...lepas rindu kiptiyah kat ko...dia kan silent reader blog nih)..hehehe
hehehe..eksklusip tuu hujung2 entry baru nak tayang pipiii.....tp ye la...bukan la nak crk gaduh ngan hakak......tp....mmg dia hagak selim...maaf zahir batin kak.....tumpang lalu...bongkok lagi sekali....
aan selamat hari raya n maaf zahir batin... nak ckp.. PS nampak slim n ada gaya... stylo gitu...
Noor, kalo kiptiyah baca belog aku... silap2 dia dah keje kerani skangni. muahahahaha....
Lagi-lagi kamu org kata laki haku selim eh! kencik hati aku tau! huwaaaa
Post a Comment