Tuesday, September 7, 2010

PUKUL 3 PAGI....

Posted by makcik rehan KJB at 3:24 AM
Nilah salah satu punca haku bawak keta melelong pepagi
kol 3 pagi ko tak tido lagi rehan?

Makcik baru bangun kol 1 tadi,
masak nasik, masak air, basuh botol hanak-hanak
balik dari PTGC tadi, haku check-in terus dgn hanak-hanak
si Mencah bukan buleh tido kalau tak bau ketiak masam mak dia nih
si Asrap lak kena menempek kat tiak bapak dia
bila depa dah lena, aku bantai gak lena sekali sampai kol 1 pagi
terpaksa bangun weii.... rumah aku tunggang langgang tu!

Dah siap2 sumer kat dapo, makcik ON selim tibi hazab yang dipitnah kata nak nunjuk tu :-p
pastu haku lambak kain baju bergunung yang belum dilipat depan tibi
ehehehe.. aku lipat ala kadar jer weii.... maaaalas tau!
tu pon aku lipat separuh jer... hahaha.. ada lagi beberapa paruh tak siap! :-p

Pagi semalam PS ko keji aku, masatu dia tgh punggah banjaran kain nak carik seluar kecik,
Jaga-jagaaaa... ada ular besor!
Hampeh ko bang :))


Tertekan aku tau, masuk belog orang sumer dah mood raya
rumah dah santek-santek katanya....
umah haku? hoihhh.... pingsan!


PTGC = Perangsang Templer Golf Club
Haku takmau pi... laki aku pujuk ajak ikut jugak :((
kejap jer... dekat jerr.... kol 8 kita balikla... 


Kunun tau! si Asrap, kol 7.25 dah meragam
nak makan kamben pon tak senang :(
Dah korang ramai cakap laki aku makin selim dan stylo skang kan,
haku escort gakla beliau pi buker posa kat luar :-p
dengan berat hati, hangkut jugak hanak-hanak istimewa haku nih
dan macam biasa.... kami-laki bini berperang dgn budak-budakni kat sana
ngalahkan akak opismate laki aku yang dok semeja dengan kami,
anak depa 4 orang, tapi depa makan-minum dengan aman damai
Tak puas hati betui aku taw!

Harini ada lagi acara buker posa kat luar,
Aku takmau pegi dah bang oiii...
kita buker kat rumah dah lah bang,
ko cakapla kat vendor ko.... tak payahla nak belanja-belanja dah...
bini ko tak tahan tekanan sebab hanak-hanak ko suka bikin kejutan!


P/S : Makan kat sana sedapla pulak weiii...., tahun-tahun sudah tak sendap pon





4 comments:

TopsyTurvyMum on September 7, 2010 at 6:52 AM said...

jaga-jagaaaa...ada ular besor!
wakakakaka...

tahun depan depa dah reti sikit boleh la ko santap dgn amannnn..

ummi on September 7, 2010 at 7:36 AM said...

MR dear, PS ajak pi makan tu tanda sayang la tu. tp akak setuju, kalau bawak anak2 yang tak reti diam, mmg buleh tolak 50% kesedapan makanan. sikit lagi diorang dah besar sikit, aman la sikit tu. anak2 akak si Kakak dengan Iman dulu gitu jugak, la ni dah ok bawak berjalan atau pg makan. adik depa pulak yang tak reti diam, nak meronda aje kalau bawak keluar.

makcikrehan on September 7, 2010 at 8:52 AM said...

Hakak-hakak, harap2 bila depa 2 org ni besor sikit, tak ada edisi baru yang kuar! hahahaha.. kalau tidak, ulang lagi episod lama le jawabnya. ekekeke....

Zana S on September 8, 2010 at 6:54 AM said...

tapi kan...sanggup ek PS gi mkn luar bawak anak2 sekali. wpun dah tau kesan sampingan. kira dia masih mencuba nasib la tuh.

laki aku konpem takkan hangkut kami. paling2 dia beli kat luar bawak balik. jemputan?? kirim salam je gamaknyer..

ShareThis