Wednesday, September 8, 2010

SELEPAS POSA TAK SAMPAI SEBULAN

Posted by makcik rehan KJB at 1:07 PM
Harap-harap adala kecut kat mana-mana,
malangnya... dok srupa tong lagu tuuuu lah jugak!

Semalam terserempak dengan ex-classmate PS kat surau 1 Utama
masatu makcik dah siap solat, dia pulak baru siap ambik wudhuk
so, dia tak pakai spek... spek pegang kat tangan...

Lepas salam-salam tanya kabo laki, hanak-hanak sumer....
sambil-sambil dok pandang perut makcik,
dengan kompidennya beliau bertanya....
Eh, dah nak masuk nombor 3 ker ni?

Spoil mood aku.... aku korek bijik mata ko tau kawan!
Tak kesian kat aku haaaa.... huwaaaaa......!!


Nampak gaya, pas raya nanti makcik kena pertimbangkan iklan berikut...

x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x


























Ada sapa nak join?
Jom!!

Tapiiii..... 
kalau pikir-pikir balik,
dia tak pakai spek masa tu...

Kan? kan? kan?

Kalau dia pakai spek, 
silap-silap dia ingat aku nak beranak bulan depan!
lagi pingsan!!






7 comments:

ezey on September 8, 2010 at 1:19 PM said...

hahha..aku xleh tahan diri aku dr gelak weh..ko ni mr kelakar...selamat ari raya maaaf zahir batin

makcikrehan on September 8, 2010 at 1:36 PM said...

ezey, hang nk join aku ka? 38 hengget saja satu sessi! wakakakaka

nurulhudaresad on September 8, 2010 at 2:08 PM said...

kak..jom kita pakai korset beutipul nak?cam best je....ke??eh,kita sebut jom maknanya dgn kita skali la...bukan suh akak sorg pakai...muahahahahaha...
slmt ari raya...mmuuaaahhh...

makcikrehan on September 8, 2010 at 2:12 PM said...

Nurul huda resad nampaknya semakin berhati-hati bercakap dgn aku skang! ekekeke... ko takut aku sentap eh dikkk... beutipul tu mahal nk mampuih weiii!

nurulhudaresad on September 8, 2010 at 2:20 PM said...

hahahha......mana ada....kita mmg berckp sopan santun bertata susila ok....mana penah kita ckp x elok ngan akak...hahahahhaha....
bukan leh wat ansoran modah ke??

adha on September 8, 2010 at 2:23 PM said...

adeh...... sabar jek la rehan oii........

tahun lepas mck laki aku ckp aku gemuk.. dia kata tahun dpn [tahun ni] sure aku tak muat kerusi dia..

tapi dia silap........... aku da susut sebanyak 6kg.. wpun kat mata kasar tak nampak sgt susutnye.. janji aku da rasa ringan.. hik3

zatie_izzati on September 12, 2010 at 3:35 PM said...

rilek ar MR.. jom kite kuatkn smangat g gym pas raye ni… JOM JOM JOM

ShareThis