malangnya... dok srupa tong lagu tuuuu lah jugak!
Semalam terserempak dengan ex-classmate PS kat surau 1 Utama
masatu makcik dah siap solat, dia pulak baru siap ambik wudhuk
so, dia tak pakai spek... spek pegang kat tangan...
Lepas salam-salam tanya kabo laki, hanak-hanak sumer....
sambil-sambil dok pandang perut makcik,
dengan kompidennya beliau bertanya....
Eh, dah nak masuk nombor 3 ker ni?
Spoil mood aku.... aku korek bijik mata ko tau kawan!
Tak kesian kat aku haaaa.... huwaaaaa......!!
Nampak gaya, pas raya nanti makcik kena pertimbangkan iklan berikut...
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
Ada sapa nak join?
Jom!!
Tapiiii.....
kalau pikir-pikir balik,
dia tak pakai spek masa tu...
Kan? kan? kan?
Kalau dia pakai spek,
silap-silap dia ingat aku nak beranak bulan depan!
lagi pingsan!!

7 comments:
hahha..aku xleh tahan diri aku dr gelak weh..ko ni mr kelakar...selamat ari raya maaaf zahir batin
ezey, hang nk join aku ka? 38 hengget saja satu sessi! wakakakaka
kak..jom kita pakai korset beutipul nak?cam best je....ke??eh,kita sebut jom maknanya dgn kita skali la...bukan suh akak sorg pakai...muahahahahaha...
slmt ari raya...mmuuaaahhh...
Nurul huda resad nampaknya semakin berhati-hati bercakap dgn aku skang! ekekeke... ko takut aku sentap eh dikkk... beutipul tu mahal nk mampuih weiii!
hahahha......mana ada....kita mmg berckp sopan santun bertata susila ok....mana penah kita ckp x elok ngan akak...hahahahhaha....
bukan leh wat ansoran modah ke??
adeh...... sabar jek la rehan oii........
tahun lepas mck laki aku ckp aku gemuk.. dia kata tahun dpn [tahun ni] sure aku tak muat kerusi dia..
tapi dia silap........... aku da susut sebanyak 6kg.. wpun kat mata kasar tak nampak sgt susutnye.. janji aku da rasa ringan.. hik3
rilek ar MR.. jom kite kuatkn smangat g gym pas raye ni… JOM JOM JOM
Post a Comment