Wednesday, October 13, 2010

INGAT AKUNI...

Posted by makcik rehan KJB at 12:20 PM
Isk... malas tau aku nak taip perabih tajuk tu
biarkan disitu menjadi tandatangan. Ehh... tandatanya...

Mari gemukkan badan, sempena tak buleh makan Reductil dah khennn....

























Paste mee rebus Muor haritu ada belen lagi tau
semalam buat lebih sikit... kasi Nenek Onah sebekas

Bagi kat Mak Mertua tu bukan apa....
Memegang cogankata Menantu Lindungan Kaabah khennn....

Kak Moon tanya,
Rehan pernah makan RXLite tak?

Jawapan saya Kak Moon,
Tak pernah kak... naik moto RXZ pernah lewwrr... kkekekekeke

Jusmate pernah try kak... bagus bukan tak bagus
cuma shemangat hakuni yang tak berapa bagus! muahahahaha




5 comments:

Anonymous said...

Rehan.. ko ni bila nak berubah..
Bila nak hapuskan perangai hangat-hangat taik kambing ko tu..
Tiap2 bulan kata nak kurus..
Tapi tak gak kurus-kurus..

Tahu ke tak ni?

1- SENAMAN !!!!
2- JAGA MAKAN !!!!
3- KURANGKAN TIDO !!!!

Ni mesti suka buat-buat tak tahu..
Ko igt hari ni makan reductil..
Esok gedebum turun 10kg..
Camtu?
Dalam mimpi pun belum tentu dapat tau..

DARI,

Kawan sepusat sepusing seketurunan Kulaan..

I want to lose weight on October 13, 2010 at 12:37 PM said...

Kalau aku sokong ayat-ayat penyata Anoy..
Kau marah aku tak?

Hehehehehehe....

izanmalek said...

dan-dan tu la perut den melantun-lantun mintak diisi bila tgk menu ni.. tgh berusaha untuk dietkan diri gak.. tapi dah nama perut melayu makan kuih seketul dua memang la tak cukup... cepat benor hadamnyer... tp, aper2 pun MR ni memang pandai masak laa.. bukan saja pandai buat blog, pandai bergurau malah pandai menghiburkan hati den... thumbs-up la!!

Iman's Umi on October 13, 2010 at 1:24 PM said...

Laa kt sini rupanya si Anon membebel, pttla x thu hjg pangkal...bikin panas ati MR je

Me on October 13, 2010 at 1:30 PM said...

hihihi.. kurang mkn, kurang tidur, ekkk... kalau kurang senaman gak boleh??

ShareThis