Asyraf meraung nak ikut mak dia pi keja
lantas pak dia yang coti seminggu [jeles haku!] bawak budakni jalan2 kat luar kejap
*gambo actual gelap, haku dah edit kasi cerah :-p
Mau terjun tiruk masuk kolam ikan Atuk kah?
He did this when I said,
Bang, pose sikit... modal entry pagini blom ader!
Eh, aku suh sapa yang pose sebenaqnya? muahahaha....
2 comments:
Mana bunga orkid ko wehh?? hehehe
Eid MUbarak! esok ko masak apa??<-soalan penting ni
Ukk..aku tertinggal info penting. lokasi shooting adalah umah nenek onah beb. umah aku ada pokok bonsai idup segan 2 pasu ajer! muahahaha. esok aku sembelih lembu..so aku tak masak sbb penat kejor lembu. :))
Post a Comment