Dik, mainan yang macam jentolak,
yang ruper cam rama-rama... ada gambo Barbie ker Pincess ntah,
yang kaler pink, yang kalo kita tolak-tolak tu.. sayap dia terkuak-kuak tu... ader?
Oh ader kakkkk... aderr...
Maner? takder pon kat depan ni
Haritu ko display kat depan ni jer...
Saya dah simpan belakang kak, sebab tinggal sekor jer lagi
ni display set ni kak... tapi elok lagi [sambil hulur menan]Berapa? [sambil sambut menan]
5 dapat? <----- berhati-hati kalo jumpa customer macam ni :-p
Ishhh... tak dapat kakkkk....!
Bebola kat sayap dia dah pecah...
'Barbie' dia dah kedut-kedut....
bebola yang satu lagini dah calar-balar....
Ye ker... meh saya tengok...
Ok la... bagi akak 5 la....
Cehhh... mana buleh 5!
bagi 3 sudahhh... kasi clear...
Uihhh... up sikit kak...
4 la...
Ahhh! takde.. takde...
3 sudahhhh
4 la kakkkk....
3 la... cincai kira....
OK la, OK la...
3 laaaa....
Amacam mak saya punya skill?
11 comments:
ko mmg bleh geng ngan Mak Jah ni ekekekeke
wah memang bagus la...
Mak Jahhh.. jom kita buat kursus motibasi kat depa-depa neh.
Lyn, apa yg bagus? menan yg bagus atau MR yg baguih? hehe
K.An, bila free?? nak gi kelas...
Waaa.. sama la dgn apis punya.. apis punya ben 10 kaler hijau.. rama2 gak.. wakakakka.. laki2 main rama2.. kekeke
wah.. asal minta 5 langsung jadi 3... kagum...
mmg patut pun mintak kurang harga...kang main 5 minit jer...trus jahanam...hehehhe
Klu ada kemahiran camni bru best shopping...mcm best je menolak makhluk seperti jentolak ni...
alahai..bestnya..nak satu...hehehehe
ganazzzzzzzz nyah ganaz..
tahap menawar darjah kelapan ni nyah.. aku darjah ke2 pon xkhatamm2..:(
Post a Comment