Monday, November 22, 2010

YANG MANIS-MANIS AJA

Posted by makcik rehan KJB at 9:34 AM
Musim mengawan malas sudah tiba lagi.
haku, kalau aku bagitau kata aku malas,
maknanya aku memang malas yang tak berbelah bagi

Malas masak, basuh kain, sidai kain, lipat kain hangpa memang dah sedia maklum
tapi bila betul-betul tengah musim, nak pi kencing pon aku malas tau!
nak menaip 15 patah perkataan pon sampai 8 kali menguapni, apa kes?

Pagi tadi lepas hantar hanak-hanak, singgah beli kuih 3 singgit berikut :
  • Pau Kaya
  • Puteri Ayu
  • Seri Muka
Lalu berkatalah kakak jual kuih....
Amboihhhh... ko harini beli kuih tahap diva ajer yer!

Jangan tanya apa motep entry ini.
Wassalam. 






3 comments:

TopsyTurvyMum on November 22, 2010 at 9:55 AM said...

pau kacang ada tak???

.::CeK LaLa::. on November 22, 2010 at 10:42 AM said...

Aku pon samaaaaaa.. MIM ALIP LAM YA SIN!!!!

Me on November 22, 2010 at 11:46 AM said...

MR hari2 diva.. serba serbi diva bukan takat kuih je diva... ratu diva aka ratu premix...

ShareThis