Thursday, December 23, 2010

LEMAK TERTUNDA

Posted by makcik rehan KJB at 9:17 AM
Semalam punya celita,

























Ipoh mali talak sombong!





























Batangkali manyak sidapp!































Bayu Permai manyiak hajabbb!



Audit mau latang lagi meh?
Apa machiam muleh manyiak luit hah?
Aiyyaaaa.... wa manyiak syusyah hati!!

.



17 comments:

adha on December 23, 2010 at 10:13 AM said...

godaan... dogaann... cobaaan... ahahaha


yg last tu paling malas... tgok kain dlm bakul

paish on December 23, 2010 at 10:53 AM said...

untung laki aku chekgu..time cuti skul kejadian dlm gambr last tu idak berlaku utk sementara waktu..ho3

makcikrehan on December 23, 2010 at 11:03 AM said...

Del & Paish, laki aku ni kalo jadi guru besor sekaliponnnn... jgn harap nak tulong aku nguruskan kain baju berpolon-polon nih!!

Nurul Aznil on December 23, 2010 at 11:03 AM said...

Salam,

SUBAHANALLAH nampak sedap sangat mee kari itu. sesungguhnya my saliva sedang merembes dengan banyaknya...

makcikrehan on December 23, 2010 at 11:06 AM said...

Aznil, seb baik ko tak kebuntingan. kalo tak, terpaksa aku suh PS pi OS ke Ipoph lagi belikan sekampit untuk mu. kekekeke

kisahwanida on December 23, 2010 at 12:42 PM said...

Ayam goreng batang Kali...... sodapnyer.....

mimie1678 on December 23, 2010 at 1:00 PM said...

weh... mee ko mencabar sakit gigi ku wehhhh...

Me on December 23, 2010 at 1:04 PM said...

eden ingat apek mana la take over blog ekau nie... tapi bila ekau tunjuk gambar last tue (yg mmg trademark) langsung eden berpijak dibumi nyata balik>>>>> MR... eden berbakul2 tak lipat.... yg sidai lagi... yg tak basuh lagi... esok lusa nie ada tetamu nak dtg.. maka adalah sgt hajabbbbbbbbbbbb hahahhahah

makcikrehan on December 23, 2010 at 1:10 PM said...

Mimie, dari gigi smpai ke perut..memang mencabar! kekekeke

makcikrehan on December 23, 2010 at 1:11 PM said...

Kerul, masalah kain tak lipat dah selesai sejak aku ikut petua Mieja. pakai hnager byk2. tinggal baju kecik budak2 ni jer nk lipat. yg ko tgok glm gambo tu bukan baju nk lipat. tu baju blom sidai! huaaa..ampaian penuh beb!

CikguIna on December 23, 2010 at 1:23 PM said...

Salam...menggoda sungguh mee itu!
Begitulah rutin ibu bekerja....aku selalu buat operasi lipat kain hari Jumaat...hari-hari biasa tak sempat...

ibh on December 23, 2010 at 2:07 PM said...

Fuhh!!!..tak tahan...godaan betul...
Diet..diet..huaaaaa

NURUL on December 23, 2010 at 2:59 PM said...

alamak sedap2 nya makanan ni. terliur w/pun tgk gmbr je

NURUL on December 23, 2010 at 2:59 PM said...

alamak sedap2 nya makanan ni. terliur w/pun tgk gmbr je

NURUL on December 23, 2010 at 2:59 PM said...

alamak sedap2 nya makanan ni. terliur w/pun tgk gmbr je

makcikrehan on December 23, 2010 at 3:33 PM said...

Lina, lipat kain keja aku paaaling benci! huhu

Suemizi, sedap-sedap pon bukan aku yg masak. PS beli kat luor..ekekek

Nurul, memang kamu betul2 terliur... sampai 3 kali kamu taip ha.. hehehe

Elyn on December 23, 2010 at 5:01 PM said...

tgk pic last tu buat aku tersedak!! br feeling terliur ni ni tau.. kacau daun tul!!

ShareThis