Thursday, December 16, 2010

MEDITASI DISEMBER

Posted by makcik rehan KJB at 10:14 AM
2010 tinggal beberapa hari saja lagi.
Masuk tahun baru, tambah lagi satu tahun umo haku
Semakin makciklah Makcik Rehan korang ni ;-)

Menjelang 31 Dis 2010 ni, genaplah 3 tahun haku berhedmat di PID Rasa nih
sepanjang 3 tahun perhedmatan haku di sini,
dah memacam peel dan ragam manosia donia nan fana yang haku hadap
ada yang manis-manis macam ABC,
dan ada yang pahit-pahit macam jering [macamlah aku penah makan jering :))]

Walaupun lokasi tempat haku berhedmat ni sangatlah ulu banat
tapi haku sangat soka hokayyy... jauh dari kesibukan kota raya gittew
membolehkan haku bersara dari dunia menyumpah-seranah ketika memandu kekekeke...

Dulu masa berhedmat di PJ,
ko cakap jer apa barang, apa anggota dan apa menatang yang aku tak sebut
semuanya meniti di bibir ku sehari-hari... sampai kelabu asap agaknya qalbu haku ni :))

Pendekkan cerita [kes malas nak sambung mengarang kakakaka!]
kalau kontrek disambung lagi untuk tahun depan
maka rutin 3 tahun ini akan terus berulang lagi.

Sekiannnnn.
Kekekekekeke....


.

2 comments:

Iman's Umi on December 16, 2010 at 10:35 AM said...

Berpindah ke PID Rasa membuatkan qalbu makcik rehan sudah putih jernih kembali...sy doakan kontrak makcik disambung lg...Amiiin.

MaMa QaiSaRa a.k.a nUnU on December 16, 2010 at 11:24 AM said...

harap2... bersambung tuk selama2nyer...
tp terus ke totap... ekekke....

ShareThis