Thursday, December 16, 2010

OK AMY... AKU PILIH YANG INI...

Posted by makcik rehan KJB at 1:52 PM
Boleh??






Ada banyak syarat-syarat lain,
macam biasa...aku MAAAALAS nak ikut! ekekekek
biasalah aku... game-game Tag, Award & Contest ni memang lembam nak buat

Tapi, ini sebab kawan sama-sama mereng aku yang Tag khenn...
lagi pulak tuan punya belog yang nak tukar layout tu adalah sumber gossip untuk haku khenn...
tambah lagi depa duani dah pernah menjejakkan kaki ke BANGLO 5 TINGKAT aku khennn...

So, aku bagi muka sikitla kat depa :))
aku layan la Tag & Contest depa ni.

Paseipa aku pilih layout tu?
Sebabbbb... SUKA HATI AKULAH!
boleh gittew?? muehehehehe....

Sapa-sapa nak menang hadiah yang Amy nak bagi,
sila pergi belog beliau di sini,
dan pastikan kamuorang ikut betul-betul garis panduan yang beliau gariskan
kalau korang buat entry lembam tak patuh syarat macam makcik nehh...
JANGAN HARAP BOLEH MENANG! :))

Aku tak menang pon takper...
haku dah kayer... kan Banglo 5 tingkat tu??
Ko hader??


.







7 comments:

Suhami Ahmad on December 16, 2010 at 2:50 PM said...

Ha, atok nak joint...x kire...nak joint gak...keh keh

e.l.i.s.s.m.i.e on December 16, 2010 at 3:55 PM said...

dah join semalam ..hehehe..belog anak dara ku yang join :p

sWeEtdARLiNG on December 16, 2010 at 5:01 PM said...

hoi hoi hoi.. alang2 dah buat tu, ikut jer laa syarat aku.. macam ler syarat puteri gunung ledang...! hahahahaha

takmo ke adiah dari aku.. amboiii mentang2 dah ada banglo 5 tengkat

ko undi ke tak ni...? aku tak nampak pun undi masuk Home Desk..! hhahahahaha

Inviting You To Join Give Away PILIH THEME BLOG

MAKCIK REHAN on December 16, 2010 at 5:21 PM said...

Hahahaha... suka-suki aku jer kan! kowserlah nk hundi-hundi. anggaplah ini promosi percuma untuk blog halimunan mu ittew.

mimie1678 on December 16, 2010 at 9:21 PM said...

yeay... mau join lah...

ibh on December 17, 2010 at 8:04 AM said...

Mau meriahkan keadaan jugak..MR..mmg kayo duk banglo 5 tingkat..ekekekkee

mamat80 on December 17, 2010 at 9:44 PM said...

hehehe....sumenye babah die la....
abis le.....

ShareThis