Semalam di HYTEX, sewaktu beratur nak melunaskan bayaran
tiba-tiba cashier bagitau total kena bayar 76 hengget melesya,
haku sedikit kaget!
Apa beneren hanya sebanyak itu?
Tak buleh jadini...
cepat-cepat hulur duit, ambik pelestik
kemudian zassss..... kembali ke medan perkiraian!
Kirai lagi kain-baju... lagi dan lagi...
tapi semakin lama semakin takdak feel
dapat lagi 3 helai jer Baju untuk Mencah
terus bawak pegi bayo... kena lagi 20 hengget melesya...
So, total 76 + 20 = 96 hengget melesya
kedip-kedip mata... macam tak percaya!
Sila sujud syukur wahai incik somi :))
Apa mungkin susuk shoppingku telah luput tarikh?
kena pi jumpa Nek Moh cepatni.... kena renew!
Friday, December 3, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
4 comments:
jeles!!!
hihihi..aku pun baru lepas borong baju anak2 kemarin..to be continued..
jelesnye xdpt blk sg buloh mggu nih!
aku dh pesan kt kak ipar aku dh ni kak..
hope dpt ler yg sedap mata memandang..
mimie, apa ko nak jeles yanggg... baju longgok-longgok jer wehhh
sarid, ko lagi dasat nampaknya. siap nk continue..haha
ticher, semoga pencarian SIL mu berbaloi..hehe
Post a Comment