Wednesday, January 12, 2011

CHEFEL LAH PULLEKKK....

Posted by MR at 3:49 PM
Dasarr... dasarrrr...
Mangsa terbaru yang berpotensi menjadi gajah putih ...








Buleh flip flop u olls, takde dah mercik-mercik minyak dapur mak!
Kat Cosway ada juai katernyer... Rm188 gittew
Haruskahhhh???






10 comments:

adha on January 12, 2011 at 3:53 PM said...

kah3...... beli la wei.. karang ko tak pakai.. ko jual semula..

dulu memng nk beli ni.. sekali laki aku belikan tefal pan... batal terus nk bercheffel bagai

Su Hana on January 12, 2011 at 3:58 PM said...

beli je mok cik .. manatau pasni mok cok rajin ke dapo...mesti PS senyum meleret..hahaha aku gelak dl la eh

zn on January 12, 2011 at 3:58 PM said...

ala..aku baru beli kat ikea yg tak der tutup punya...tp sik baik yg ni mahal...hahahah

Madam Bling Bling on January 12, 2011 at 4:19 PM said...

jangan aku yang 'chef fail' udoh ler, makai chefel agak2 macam masterchef ok gakla.

Me on January 12, 2011 at 4:25 PM said...

eden setoju kalau ekau beli... sbb ekau sudah ada medium utk menjual koleksi gajah2 putih ekau kembali muahahahhaha larikkkkkkkkkkk

ibh_sue on January 12, 2011 at 5:16 PM said...

Ya kat kosway mmg ada..Aku dah lama ngidam tu..Tunggu kupon aku byk..beli jugak..Oh!..maybe bakal jd gajah putih gak kot nanti kat rumah ni..ekekkeee

-iLLa- on January 12, 2011 at 5:30 PM said...

beli ler MR....mak ku ada pakai..mmg bgs.....ku nk pki pinjam jek kt dia...x kuasa nk beli kalo jrg msk.kekeek

Zainab Amir on January 12, 2011 at 7:14 PM said...

beli la..tp sblm beli 2 ko jual BM ko kt akak(separuh harga dr harga ko beli..muahahaa)..ok x???nanti byk sgt gajah putih dlm umah ko..

mimie1678 on January 12, 2011 at 9:12 PM said...

leh masak apa nie nok? goreng2 ka bakar2 ka?

TopsyTurvyMum on January 13, 2011 at 9:18 AM said...

beli beliii..
tak pakai apa kesahh??..KJB kan aderrrr!! ekekeke

ShareThis