Dasarr... dasarrrr...
Mangsa terbaru yang berpotensi menjadi gajah putih ...
Buleh flip flop u olls, takde dah mercik-mercik minyak dapur mak!
Kat Cosway ada juai katernyer... Rm188 gittew
Haruskahhhh???
Wednesday, January 12, 2011
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

10 comments:
kah3...... beli la wei.. karang ko tak pakai.. ko jual semula..
dulu memng nk beli ni.. sekali laki aku belikan tefal pan... batal terus nk bercheffel bagai
beli je mok cik .. manatau pasni mok cok rajin ke dapo...mesti PS senyum meleret..hahaha aku gelak dl la eh
ala..aku baru beli kat ikea yg tak der tutup punya...tp sik baik yg ni mahal...hahahah
jangan aku yang 'chef fail' udoh ler, makai chefel agak2 macam masterchef ok gakla.
eden setoju kalau ekau beli... sbb ekau sudah ada medium utk menjual koleksi gajah2 putih ekau kembali muahahahhaha larikkkkkkkkkkk
Ya kat kosway mmg ada..Aku dah lama ngidam tu..Tunggu kupon aku byk..beli jugak..Oh!..maybe bakal jd gajah putih gak kot nanti kat rumah ni..ekekkeee
beli ler MR....mak ku ada pakai..mmg bgs.....ku nk pki pinjam jek kt dia...x kuasa nk beli kalo jrg msk.kekeek
beli la..tp sblm beli 2 ko jual BM ko kt akak(separuh harga dr harga ko beli..muahahaa)..ok x???nanti byk sgt gajah putih dlm umah ko..
leh masak apa nie nok? goreng2 ka bakar2 ka?
beli beliii..
tak pakai apa kesahh??..KJB kan aderrrr!! ekekeke
Post a Comment