Monday, January 10, 2011

DUDUK SETEMPAT

Posted by makcik rehan KJB at 11:24 AM
Dah setahun 4 bulan bujang-senang-lenang haku neh
belum lagi mula melangkah, baru berani-berani lepas tangan
kalau dipimpin, nak ler dia melangkah... tapi kalau kita lepas suruh dia try bertatih
jangan harappp... ko sorakla sampai kuar anak tekak ponnn...
2 saat jer dia lepas tangan, pastu papppp.... dia melepap duduk

Ha takpalah Dik, ko merangkakla puas-puas yer Dik...
walopon ko blom bejalan tapi keupayaan ko membikin onar
adalah sama macam orang yang dah pandai marathon
sakit lutut mama nak ngemas menan korang tau

Oleh itu, di Taman Metro semalam,
beliau ini hanya mampu bergerak setempat pada paksinya saja...  muahahahaha...







Merayap tanpa kasut. Sian anak aku takde kasut kan? Apalagi, jom lancarkan tabung!




















Duduk bersimpuh, lambang kesopanan teruna idaman malaya. Sibuk dok cungkil lantai playground.


















Bejalan pon belummmm... ada hati nak panjat tiang?





















Apsal tiba-tiba terpaku? Ada awek cun ke? Tak pon ko nampak orang makan eskem ekk... hihihi.


















Dia punya happy main stereng nih sampai rasa nak angkut bawak balik rumah!



















Berkubulah Asyraf di sini sampai habih masa. Budak lain nak tumpang main pun dia tepih tangan depa. Hati kering! kah kah kah kah


















Acara wajib. Punya tonyoh eskem tu sampai belemoih muka dan baju!

















Mamat stereng ni pon tanak kalah hokay... meronta-ronta nampak eskem!





















Tima kaseh kepada Tuan perut besarrr. Minggu depan buleh pi lagiiii... Hehehehe















How's your weekend? :-)




.





9 comments:

Me on January 10, 2011 at 11:44 AM said...

ada 2 nak komen...
1) imam muda nampak susut
2) PS buat pertunjukan perut hahhahahah ok sekian

makcikrehan on January 10, 2011 at 11:54 AM said...

Kerul, imam muda ni tatau bila nak naik badan. asek babah dia jer naik perut! wakakaka

Hidayah on January 10, 2011 at 12:10 PM said...

sonot aaa dia p main...biar la merangkak je..bile berjalan jenuh nak kejo hehe

Zainab Amir on January 10, 2011 at 12:24 PM said...

anak akak yg no 3 jln masa 1 thn 6 bln...x kisah la lmbt jln pun...janji sihat..imam muda takut la 2..nanti da berlari..x terkejar plk ko..

Adrina Adi on January 10, 2011 at 1:16 PM said...

tajam renungan PS. hahaha...

nurulhudaresad on January 10, 2011 at 1:17 PM said...

santek la gambarr....

makcikrehan on January 10, 2011 at 1:27 PM said...

Kak Nab & Hidayah : Mana tau kot2 aku leh kurusss. kot la kannn... wakakak

makcikrehan on January 10, 2011 at 1:28 PM said...

Kak Ed, dia nyampah tengok aku asek dok klik2 snap gambo kot. jakun gamaknya..hahaha

makcikrehan on January 10, 2011 at 1:28 PM said...

Nurul, tu blom aku rembat DSLR lagik tu... ko tunggulah 8 tahun lagiiii haha

ShareThis