Monday, January 10, 2011

WEAR IT RIGHT. AT ALL TIME.

Posted by makcik rehan KJB at 2:45 PM
Peringatan untuk diri sendiri,
juga hadik-beradik haku yang mengikuti belog haku.

Bak kata Ana Raffali yang menang AJL semalam,
TOLONG INGATKAN AKU
[Tolong bagi penampo kalau aku melenting bila org ingatkan haku]



























It says : Hijab, Wear It Right Campaign. Covering The Chest Is The Best.


Terjumpa kempen ni masa jalan-jalan di belog Budu dan Belacan.
Simple dan praktikal. Seperti tagline belog itu jugak - Busuk tapi sedap!
Haku petik sikit kata-kata Sue Anna Joe aka pemilik belog :


   So do join this campaign! Spread it in your own blog, tumblr, etc. 
   Kalau korang nak print buat fliers pon boleh gambar ni aku bagi kebenaran. 
   Sangatlah dialu-alukan.

   Oh by the way, WIR stands for Wear It Right. Hehe. 
   So come on girls, let's do this. Covering the chest is the best!



Berpesan-pesan ke arah kebaikan.
Tak banyak, sikit pon jadi.


.





5 comments:

Adrina Adi on January 10, 2011 at 6:15 PM said...

insyaAllah.

thank u for sharing!

teacher bonda on January 10, 2011 at 9:06 PM said...

i'm on my way to spread it out..

ibh on January 10, 2011 at 9:38 PM said...

Ya..saling ingat mengingat lah kita...

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ on January 11, 2011 at 8:30 AM said...

yeahh! sokong kempen ni!

nurulhudaresad on January 11, 2011 at 11:04 AM said...

thanks sharing this kak....i try to improve myself...sob..sob..sob...

ShareThis