Punca pergi Shah Alam,
tu pon jenuh aku pujuk PS tau
sesat barat toksah tanyala kannn...
selagi takde GPS, meraban semedangla kami laki-bini
Ini dia pompuan boyak vs pompuan shantek!
yang shantek yang belah kiri tu... wakakakaka...
Actually aku tak kisahpon nak tunjuk muka penuh aku dalam ni
hangpa bukan tak biasa tengok makcik kan?
tapiiii... aku riso takut pompuan sebelah aku tu yang tak suka dipertontonkan
haritu masa tangkap gambo takde pulak aku tanya kat dia
Ni gambo ni wajib tayang ke tak nih?
So, untuk keselamatan
aku
blurkan siap-siap tang mata tu.. ala-ala tahanan ISA ekekekeke...
kalau aku
blurkan mata TTM saja macam klako plak kan,
kang org ingat aku retis plak... ekekekek
[kan biasa org tunjuk gambo dgn retis, mata sendiri dia
blurkan]
PS kan, masa kat sana punya dok pulun makan rendang daging
sedap banget kata beliau..
maklumlah, bini dia mana geti nak buat masakan heavy metal mcm tu kan
balik-balik dok masak sambal ikan sadin kurus keding jer kan
Pastu aku tanyala... nak
black forest trifle ni tak?
jual mahal ko...
Tanak ah.. tak minat la lembik-lembik nih
[pic credit to TTM]
Sekali si TTM kuarkan trifle baru dari fridge
tetiba dia bisik kat aku
ambiklah sikit 'kek lembik' tu... abang nak rasa
So, aku pon potongla banyak sikit... sebab aku nak tumpang makan sama
nak ulang-alik ambik banyak kali sumpah aku malu
dahla si mencah pon dok sakan hadap hat tu saja
TTD dok memantau dari kejauhan tu... malu woo.... ekekekek
PS sound aku...
iskkk.. apa banyak sgt ni...sikit dah ler
takperla, kang abang tak abih... saya perabihkan
[aku kan memang ala2 tong sampah DBKL :-p]
Sekaliiiiii.....
Habis licin PS tibai kek yang konon-konon lembik tuh!
Bila aku tanya,
abang kata tak lalu lembik-lembik?
Alah... dah dok ada dalam pinggan.. abang tibai jerlah!
wakakakakakaka.... konon tau bang! konon tak lalu... :))
Chocolate trifle tu syedapppp... Mencah tak makan yang lain.. makan yang tu saja!
Dan Amjah sangatlah syomel weiiii...
asyik menyengihhhhhh, jelir lidah semedang hahahaha geram aku tau!
Tengkiu TTM kerana sudi menjemput haku yang syomot dan tak stylo ni
tak sangka, ada berkoyan-koyan blogger dalam melesya ni aku blom jumpa
engko yang jauh di obersi jugak yang aku jumpa dulu...
Lega takde adegan speaking ostolia
berpeluh-peluh aku bukak kamus oxford sebelum pegi tau
tu sebab aku lambat sampai...ekekekek
manalah tau.... kot-kot depa tak geti cakap melayu khennn...
akuni cakap omputeh masa interview mintak keja jer...
selebihnya dok cakap banjar + minang ajer... hahahah