Tuesday, January 11, 2011

KamiJualBeli

Posted by makcik rehan KJB at 11:02 AM
Kak Nabbb... tulong aku buat entry harini buleh? Ekekekeke...
aku lagi sibuk ngurusin perniagaan besi buroks kak oiii... :))

     
     Adalah aku, kini sudah memulakan perniagaan jual dan beli barang tanpa konsep. 
     Jika kalian ada barang-bar yg rasanya udah enggak mahu (tapi mestilah masih boleh digunakan) 
     silalah maklumkan kepada aku. Aku akan mencari pembeli utk brg tersebut, 
     dan kemudiannya membayar kalian. Buat masa ini aku sedang giat menggeledah satu rumah 
     mencari apa-apa brg yang udah enggak mahu dipakei. 
     Sebab aku taktau mana nak cari pembekal barang. Muahahahaha!




Sila berurusan di kamijualbeli@gmail.com 





Klik sini untuk ke gedung besi buruks aku :))


.


5 comments:

TopsyTurvyMum on January 11, 2011 at 11:53 AM said...

Tahniah!!
Bukak jugak kedai ni:)
err...kami tu siapa lagik??
PS?

nurulhudaresad on January 11, 2011 at 11:55 AM said...

kemajuan..kemajuan....nanti kami carik brg menen khayra naaa...

makcikrehan on January 11, 2011 at 12:13 PM said...

Kami tu aku dan rehan dan makcik rehan dan cikgu rehan. sumer-sumer pon aku lah! PS haremmm nak hambek tau! ekekekke

makcikrehan on January 11, 2011 at 12:13 PM said...

TQ Nurul :-)

MarDiah on January 12, 2011 at 4:24 PM said...

Cadangan saya, boronglah baju-baju bundle kanak-kanak yang ada jual online dan jual semula di website.

ShareThis