Friday, February 4, 2011

4 HARI YANG BOSAN. KAN?

Posted by makcikrehan KJB at 12:50 AM
Sangap tau. Cuti 4 hari tapi takde plan nak buat apa atau kemana.
Kesian kat kanak-kanak 2 orang tu.
Eh, kat aku pon kesian jugak... juling bijik mata dok hadap komputer semedang hahaha...

Harini dah berlalu.
Mujur ada aktiviti merentas desa ke Keramat dan Setapak siang tadi
kurangla sikit kebosanan ittew ;-) 
[cerita lanjut tunggu entry lain la weii.. kang habis modal aku nak buat entry hihihi]

Takpalah. Aku sedar diri. Dok jerlah romah diam-diam.
Kang kalo nak kemana-mana asyik nak kerabat duit laki pulak kan
Kang makin menyampah pulak beliau kat aku.. ekekekeke...

Wahai anak-anak...
bertabahlah bersama mama dalam menghadapi lagi 3 hari yang sangap ni yerrr...
kang petang-petang Babah korang bawak main kat depan romah yerrr...


.





0 comments:

ShareThis