Monday, February 21, 2011

MENGHAMPIRI LIMIT

Posted by makcikrehan KJB at 9:51 AM
Gambar dari camera capuk kiter sungguh mengecewakan
semuanya kelabu asap!

Nanti kejap-kejap lagilah kiter tepek ekk
skang kiter lagi bizi... anak-anak kiter nak itu-ini
kejap lagi kiter siap-siap nak hantar anak-anak kiter pi romah maklom depa
nanti dah sampai opis kiter, kiter sambung citer ehh...

























Laki kiter gelak sampai bergegar sayap kapal terbang
bila nampak kiter bersusah payah tahan napas nak pasang cangkuk seat belt AA haritu

Tapi kiter berjaya pasang cangkuk dengan jayanya taww...
ngam-ngan jer kat perut kiter... kat takuk yang paling last! hehehehehe...
makna kata... kiter kena kekal dengan berat dan saiz sekarang sampai bulan Julai nanti...

Bulan Julai ada apa pulak?
Aderla... nanti-nantila kiter citer...

Kiter dalam mode happy skang ni taww...
anak-anak kiter sihat dan gembira, so kiter laki-bini pon gembire lerr....

Eh... awak nak montah ekk baca entry kiter yang berkiter-kiter harini?
Yer? Ker? Montah kerr?

Ader kiter kesahhhh...!!

 :-p

.


5 comments:

nurulhudaresad on February 21, 2011 at 9:55 AM said...

kite pon x kisah.....kite suke....(sambil mata ke atas,tangan di dada)pang!

Zainab Amir on February 21, 2011 at 10:19 AM said...

lama kiter tunggu awak update blog tau...kiter rasa gediksss je bila tulis cmni tau..huwaaa...geli wei...

Me on February 21, 2011 at 10:28 AM said...

kepada cik nurul n cik zainab... utk makloman... MR mmg sgt gedik lagi gedis sejak balik dr bandung gara2 pekena JAMU KOCOK bandung.. tue yg dtg angin KITER2 tue..... muahahhaha.. susah ye MR nak KENCANGKAN SABUK PENGAMAN hehehehhe

teacher bonda on February 21, 2011 at 11:22 AM said...

wahahahaha..gediks yg amat ko kak...cpt r hapdet blog ko kak..

TopsyTurvyMum on February 21, 2011 at 12:05 PM said...

iyerrr..kiter kiter ngan cik saleh!*dialog anak bapak*

aku rasa betul cakap si Eden tuu..ni ko borong berapa kilo jamu??

ShareThis