Monday, February 21, 2011

TODAY OFFICIALLY LAST DAY

Posted by makcikrehan KJB at 12:37 PM

Tamat sudah riwayat cerekarama Cikgu Rehan bersama PID
harini episod cinetron yang telah drag sampai hampir 2 bulan,
berakhir dalam klimaks yang paling *****

Terus terbantut feel aku nak bercerita pasal Bandoeng
Lain tahunlah wei aku citer!



Kan dah kena!! huhuhu

.



10 comments:

rina a.k.a jaijina on February 21, 2011 at 12:42 PM said...

mak aih makcik..ape ini beneran makcik rehan?!

Zana_MamaBatrice on February 21, 2011 at 1:07 PM said...

adeh makcik..
baru nak syok2 kemaskan kuda2 kat atas kerusi nak layan citer bandung dari makcik..ada iklan ler plak...

KV on February 21, 2011 at 1:11 PM said...

kontrak ko mmg dh tak sambung ke mmg pid katup bungkus terus?

Apa pun, selamat maju jaya utk mu rehan. Moga ada rezeki kut celah lain nanti. Insyaallah.

nurulhudaresad on February 21, 2011 at 1:31 PM said...

percayalah ada hikmah di sebalik semua ini....mari ramai2 kita nyanyi lagu tema drama sinetron hikmah....."subhanallah....walhamdulillah....astaghfirullah..wallahuakbar..."
nampak main2 tapi nasihat saya tu serius....=)

Zainab Amir on February 21, 2011 at 1:57 PM said...

gambar ganazzz....x pe ada rezeki kt tmpt lain 2...rezeki ko kt biz..insyaAllah...

Adrina Adi on February 21, 2011 at 2:22 PM said...

ada rezeki kat tempat lain. insyaAllah. we will pray for you.

Kak Mah on February 21, 2011 at 4:15 PM said...

sabar....han sabar.... ceh pandai cakap orang suh sabar..sekali kene batang idung...aku melingkup dulu..

transformed housewife on February 21, 2011 at 8:49 PM said...

insyaallah ada rezeki kat tempat lain tu MR.

umimiqdad on February 21, 2011 at 9:12 PM said...

salam kenal...
semoga tabah dengan ujian ini..
(dah lama saya jd silent reader, hari ni br nak bg komen)

Iman's Umi on February 22, 2011 at 2:53 PM said...

Btl ke, kak? mmm...xpela, moga2 ada rezeki lain plak.

ShareThis