Wednesday, March 30, 2011

Beberapa Perkara

Posted by makcik rehan KJB at 2:46 PM
Bila aku dapat tahu Emak si QiQaQe ni tak masuk keje PID dah lepasni,
terus tiba-tiba aku merasakan adrenalin rush satu badan...
ada pulak yang ngikut jejak langkah beliau karang *ehem*

Bila aku baca statement kata perempuan yang gagal menetek anak adalah perempuan yang cacat,
terus aku rasa menggigil satu badan, urat-urat jejari tak runcing aku jadi kejang...
ada pulak yang makan penampor ni karang *grrrr*

Bila aku korek-korek gambo dalam kamera nak buat bahan temberang,
terus teringat mee sup tak berapa sedap yang aku buat malam tadi...
ada pulak yang meleleh ayaq liyoq karang *perasan*




























Nak bergossip kaluuuu... zass, datang mengadap aku kat Fesbuk durjana ya!


0 comments:

ShareThis