Monday, July 4, 2011

Janji Turun!

Posted by makcik rehan KJB at 12:43 PM
Minggu lepas aku buat 3DD
Tetapi sangat banyak menculas!

Aiskrim tak beli
Cheese aku abih Mencah tibai semua
Cantaloupe aku suka-suki ganti dengan tembikai
Teh aku pandai-pandai ganti dengan greentea

Itu belum lagi bab aku curi-curi makan in between meals
Minum low fat milk tengah malam sebab tak tahan lutut gigil
Hari-hari bantai tembikai sebab sangat sedap
Saja-saja suap nasik kat mulut sendiri masa suap kanak-kanak ni makan

Exercise adalah langsung tidak
Malas aku nak layan Abang Bob time PMS
Abih kuatpun, aku lumur Halia Bara Yusmira jer (tu pon kalau teringat)

Overal, minggu lepas dayet aku agak terkawal
Walaupon 3DD aku kantoi, at least dapatlah turun lagi 1kg
Dibantu dengan ketiadaan PS selama 3 hari di hujung minggu
Berat aku lepas berak pagi tadi adalah 94.3kg
Maknanya, untuk minggu ini... aku turun lagi 1.9kg
Jaaaaadilah!


Nak tayang scale baru tak baru sangat dah boleh?
Bolehhhh... (kata korang)
Maka aku pon tayanggg... kahkahkah!





























Tak payah membaziaq beli hat yang mahai-mahai macam orang yang ada gate karan tu
Kalau dah berat kau 90 kilo, ko naik timbang rega RM138 pon tetapppp berat kau 90 kilo noks!

Sila dapatkan di Tesco pada harga RM39.90 sahaja
Sila berhati-hati sewaktu memilih, sebab ada yang rega RM49.90
Sila gigih (dan kedekut) macam aku... sanggup usung cari price scanner demi nak menyelamatkan RM10!


5 comments:

gebu's fairy tales on July 4, 2011 at 12:45 PM said...

kelazzzzz kakak rehan nih!
*LEGAAAA DPT MENGOMEN KAT SINI!!!

makcik rehan KJB on July 4, 2011 at 1:25 PM said...

Lega? Klimaks tak? muahahaha....

Jiejah @ Iza on July 4, 2011 at 1:40 PM said...

daku ler yg terbeli RM49.90 ..rugi seploh hengget tau huhuhu

mama maman on July 4, 2011 at 1:53 PM said...

sepoloh ringgit pun duit tau... wajib jimat kannn..:)

makcik rehan KJB on July 4, 2011 at 1:58 PM said...

betoiii.. 10 hengget leh mkn kehepsi dah. eh, silap. dayetttt :-p

ShareThis