Tuesday, July 5, 2011

Macam Biasa...

Posted by makcik rehan KJB at 8:48 AM
Adala orang tu...
Bersemangat waja hadap kekdah simpulan mata kail kat youtube, kat porem, kat blog bla bla bla...
Pantang ada masa terluang, kelebek batang pancing siang malam
Mujur tak perasap dengan kemenyan... kalo tak, aku cabut lari tido umah Nenek Onah seminggu
(Buleh gak makan sedap hari-hari hehehe...)
Siap amik cuti 2 hari... konon nak jadi champion kat negeri Pahang nun
Dalam hati aku berkata, champion kat Rawang pon tak pernah,
Lagi ada hati nak gegar tempat orang.

Semalam orang tu balik dari Pahang
Siap pakai baju kunen, bikin aku terkesima... baju rasmi pertandingan katernyer
Tak pernah-pernah ada baju kunen, ingatkan baru balik raptai BERSIH
Elok sangatla pakai baju kunen lagutu dengan kulit abih jelaga berkerak atas bawah
Sungguh 1 melesya jadinya.

Apa crita? Berapa tong ikan bawak balik?

Sikit lagi Abang nak jadi top 40 tau!
3 kali tali pancing putus.. tu mesti giler besar punya ikan tu...

Dah tu sekor pon takde?

Takde.... Hehehehe....

Lepasni takyah pi jauh-jauh la Bang,
Duit bayo yuran tu, kalo kita pi Cameron Highland lagi bagus,
Buleh gak testing membatak dengan camera baru... tagkap gambo dengan stoberi hehehe...

Balik rumah dapat penat jerlah
Sakit-sakit badan bahana 2 hari melangut tepi tasik,
Mujurla ada tukang urut amateur kat rumahni
Nak harap aku? Bak mai 50 hengget sebagai pengeras dulu
Dengan budakni free saja... janji bawak pusing-pusing naik keta keliling taman jadiler


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
































Nah hambikkkk jurus kaki kanan peringkat lapan!







1 comments:

Mak Doyah on July 6, 2011 at 9:48 AM said...

rajin nya laki hang pi mancinggg..laki aku hangat2 taik ayam ja, beli pancing beria2...mata kail satu bekas macam2 saiz, tapi hampehhhh...

ShareThis