Wednesday, August 3, 2011

Awal-awal lagi dah dapat duit raya?

Posted by makcik rehan KJB at 3:39 PM
Hadiah sangat best, wang tunai hokay!

RM50
{yang ni aku dah cop! haha}
RM30
RM10

Sila klik pada banner di bawah untuk terjah Promosi kek dan cupcakes
sempena Ramadhan dan Syawal.

 


Lepas menang wang tunai hengget melesya dari Mimie ni
bulehlah korang berbelanja kat emporium KJB aku nehhh... Muehehehehe....

Sapa nak join contest simple-dimple ni (dijamin tak berpeluh ketiak)
silalah terjah blog Delicious Cuppies.
Lepastu pandai-pandailah ikut arahan dan syarat-syarat yang telah digariskan oleh Mimie

Tudia... ayat aku kemain skema macam ketua pengawas dewan exam :))

Lepas ke aku buat entry camni Mimie?
Kot-kot dapat 50 hengget, buleh aku pi beli kasut raya kat kedai BATA :))







1 comments:

littlehumblelynn on August 3, 2011 at 4:50 PM said...

all the best !!

ShareThis