Wednesday, November 9, 2011

Back to our routine

Posted by makcikrehan KJB at 9:27 AM
Semalam pukul 10.30 malam sampai dari kampung
Kanak-kanak berbintat seluruh tubuh - kenduri nyamukla musim-musim hujan ni kan
Dan aku lenguh dan sengal satu badan - sebelum balik Rawang aku (gatai) berurut


Anak menakan paling bongsu setakatni. Mak dia tatau kami pelekoh bagi budakni pakai tudung Aisyah :))
































Aku malas nak wat kluaq camera masa kat kampung
masa pakaikan tudung kat baby kecikni, Aisyah request suh tangkap gambar dia dengan baby
lepastu aku pass camera kat dia, suruh snap apa-apa gambaq
adala bahan nak buat update blog hehe...

Diva Rawang nak suap anak makan bersama ustajah pilihan :))





































Tok Ayah dengan anak-anak menantu.




























Raya kami sejuk dingin. Hujannnn semedang. Syukurlah, sejuk je rasa.
Cuma, bila dah musim hujan laguni, tak dapatlah nak pi kemana. Nyamuk pun punyalah banyak.


Petang semalam, on the way balik Rawang.



Harini Aisyah dah start sekolah
PS masih cuti sampai hujung mingguni.
Seminggu opis dia cuti, tapi tak sudi nak bawak aku pi makan angin.
Sebabnya beliau demam. Sian aku, ingat dapatla pi Cameron Highland kannsss...


Sila siapkan keja skolah. Tahun depan kena usaha gigih bagi dapat nombor 1 dari 15 tau. Hehehehe....






























1 comments:

littlehumblelynn on November 9, 2011 at 12:51 PM said...

rehan

yahoooo...rehan dah balik!!

suker...suker..

bosan hidup aku tanpa baca bebelan ko..

ShareThis