Tuesday, December 6, 2011

Mama Saya - semua pon bolehhh!

Posted by makcik rehan KJB at 9:21 AM

































Sejak dia jumpa buku tu, tah berapa puluh kali dah dia mintak aku jahitkan tiered dress ni.
Kalau aku berjaya jahit dress tu kan wei, habihla Baby GAP miss soru kat melesya nih!
Pitammm :))






{Mama kan boleh jahit ape-ape jer!}

Nak, kontrol sikit kembang kuncup idong warisan tu nak....


6 comments:

her on December 6, 2011 at 10:07 AM said...

skema nya anak kak rehan.. mcm tengok rancangan kanak2 kat rtm :P

"kalau mama tak jahit, saya tak akan dapat baju yg cantik!"

comel je tau!

makcik rehan KJB on December 6, 2011 at 10:16 AM said...

pengaruh katun alih bahasa. cengginilah hahaha

gebu's fairy tales on December 6, 2011 at 1:37 PM said...

gebus gebas anak ko kak

littlehumblelynn on December 6, 2011 at 1:57 PM said...

alahai...comel sgt anak dara ko ni...

gebu jer aku tgk!!!

Sarid Derus on December 6, 2011 at 3:58 PM said...

MR..ko jahit la skirt tingkat2 ni..nanti i nak order..bulehhh??

ibh on December 7, 2011 at 9:28 PM said...

" Kalau mama tak jahit, saya tak akan dapat baju yg cantik"...Alololooo...kalo aku, kembang tau anak pujiiii..heee

ShareThis