Assalamualaikum WBT
Updated : CC Stand reserved for Ms Labuan. Thanks :)
Finally, this morning not a single tear drop!
(Wahhhh speaking Manhattan kau Mokcik)
Macam gini punya steady barulah anak Makcik Rehan khennnsss :))
Bangun pagi tadi, membe*rak, mandi, pekena susu, pakai baju... semua takde drama
Tapi elok dah siap-siap nak kuar rumah....
Mmmbuakkkkk!! muntah pullek..... *lalu bunga-bunga stress mula berputik*
Drama start lewatkah harini? Tetiba lak muntah, kang ada yang meraung takmo kuar keta nih!
Takpa, takpa... rilekss... (lah sangatttt)
Bersihkan badan, tukar baju, sangkut beg Barbie merah... off to school
Kain buruk sentiasa standby, campak je kat muntah tadi, lap-lap sikit... balik kang sambung cuci.
Sampai skolah, Muallimah Wanie datang sambut depan pagar
Kakak dah berlari masuk dulu, adik dalam keta buat stone tapi senyum jer
Pakaikan kasut, lalu melompat kuar dari keta
Jalan sendiri pegi pagar, salam Muallimah, masuk pagar, toleh belakang, lambai kat Mama!
Woww!! Haku nak pengsan depan pagar boleh?
Kau nampak tu Teacher Min,
budak hensem yang ko tak bagi pi skolah semalam dah tunjuk jantanz tau :))
Muallimah Wanie senyum bagi signal 'bagus'
Haku punya excited sampai nak tersondol pagar rumah orang masa nak reverse keta!
Alhamdulillah. Lega sikit.
Harap-harap esok lusa pon steady laguni.
Hero Rawang dah okay,
Hero Melben apa cer?
Kasi chance lah Mama kamu nak scan pinggan mangkuk kat mall 3 kali seminggu Amjah oiiii...
Nah gambar perdagangan! Muahahahaha....
Akak ada extra satu set cc stand seperti di atas tapi untuk hold 23 cuppies
(sebijik cam gambo di atas tapi yg tu utk 13 cuppies)
Akak malasla nak bukak original packaging dia, dah berbalut elok buleh pos terus anytime
Sapa nak meriak tayang cuppies di hari jadi raya silalah emel Akak segera
Pedulik hapa kalau kau tayang cuppies premix sekalipon Dikkk
yang penting meja kau vogeh dari meja Kak Timah rumah sebelah!
Wednesday, April 18, 2012
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
3 comments:
rehan
sila sewakan kat aku leh ..ahaks..nak buat besday kak ain nihh..hahahhahahah!!!
ehhh rega berapa yang nak jual tuh>kot cukup tabung ayam aku..
beli jela terus lyn... hehehe rm90 sekali postage. buleh pakai 7 keturunan nanti hehehe
Hero melben berguling tadi masa aku keluar hahaha..pas aku sign, check celah cermin pintu, tengok2 elok jer dahhh..
Drama sesangatt!!
Post a Comment