Monday, September 10, 2012

Roh menjarum sedang merasuk

Posted by makcik rehan KJB at 11:26 AM
Assalamualaikum WBT


Akak busy melayan roh menjahit. Berdoalah agar ia kekal lama untuk kali ini.
Dah 2 batang jarum patah sejak dok menjahit beg 2-3 hari ni.
Baguslah, jarum patah tanda menjahit. Daripada jarum berkarat, tanda...?

Ada kain baru untuk beg.
Esok kalau sempat siap semuanya, akak photoshoot.
Awasss!

Internet PID sangat sengal.
Tak kuaser dah nak godek.
Hangkut sampai 2-3 bijik modem, sampai ada yang dah meletup.
Lantak situ. Wahai penduduk setempat, aku dah habih ikhtiar.
Pakailah apa yang ada. Kongsi-kongsi lah laptop reput ni sesama korang.

Sharing is caring katanya, kan?




1 comments:

Me on September 10, 2012 at 12:02 PM said...

jgn ekau lopa pesanan eden.... (eden dah tinggal jejak kat sini n FB tauuuu.. ) hehehhe

ShareThis