Friday, November 16, 2012

Belajar

Posted by makcik rehan KJB at 11:20 AM
Assalamualaikum WBT



Demam.
Sekolah cuti.
So kita sekolah di rumah.

Home school?  Puiiiii....
Baru 2 minit, aku dah rasa nak bagi backhand berpusing!



Kau pernah tengok budak tuisyen cenggini gaya?
Menerap cam dugong, botol susu kat sebelah.
Naseb baik ko demam nak, aku bagila kelonggaran....









Nak mensudahkan spelling simple macamni pon hazabbbbb...
Banyak sangat alasan!

Mama perut saya sakit...
Tangan saya dah lenguh...
Saya tulis huruf A asyik je senget... Mama jelah tulis!


Sebelum mama naik hantu
baik tutup itu buku... dah pi join adik tengok Oggy and the cockroaches!



2 comments:

Me on November 16, 2012 at 3:02 PM said...

kan.. bila feeling2 home schooling je... cepat je hormon2 eden berubah suhu tau.. tune suara pun tinggi je manjangg hahahhaha

Nastyna on November 16, 2012 at 6:27 PM said...

hahahhaa happy ending for all.

ShareThis