Pagi semalam lepas hantar hanak-hanak kat umah Along BB
Makcik ternampak banner kat tiang lampu sepanjang jalan nak ke Bkt Sentosa
Banner tersebut berbunyi lebih kurang begini :
WAREHOUSE SALE PAKAIAN KANAK-KANAK
DAN MAK BAPAK KANAK-KANAK
Brand Kiko, Bebe, Tom's & JERRY ,
Crocodile, Cheetah, badak sumbu, sotong bla..bla... bla...
[payah sangat, petang karangla aku snap gambo banner tu!]
Kan dah habaq... makcik kan tgh banyak duit
so, tak lepas peluang punyala kannn...
Balik kerja semalam, makcik merempit la pi warehouse sale tu kat Bukit Sentosa
Baju-bajan si Mencah sumer dah singkat sampai nampak pusat
seluar dan skirt sumer dah ketat melekat
ingat nak rembat baju-bajan buat pakai basahan kat umah Along BB
Sampai sana orang takla ramai mana
tapi kat dalam khemah tu [nama jer warehouse sale, buat bawah khemah jer noks]
punyala panas Ra Rabbi... peluh menjejes di segala celah bedah weiii...
Makcik pon rembatla 3 pasang baju tido untuk Mencah
Takla murah mana... 21 hengget 90 sen sepasang
itu jer yang lawa dimata haku, hat yang lain lagi hazabedah!
Kalau ikut takmau beli apa-apa pun
sebab rasanya kat Hytex lagi berbaloi-baloi harganya
tapi mandangkan haku dah sampai ke sana kan... hambek jugakla
Tudia baju-baju tidurnya...
seluar dia kaler sedondon mcm corak kat lengan tu
feeling-feeling kengkunun pyjama GAP
mcm yang korang-korang dok beli online tulah kan
[haku kan marhaen, KIKO jer mampu noks]
Pastu makcik pon terus beratur nak pegi bayaq
sekali bila minah tu tettt... tetttt... punch harga
RM 6.57 x 3 = RM 19.70
Wahhhh... happy la makcik korang neh!
Terus rasa nak pi beli lagi 5 pasang! hahaha..
tapi elok jer lepas makcik bayar, depa tukar cashier plak dah
cashier Melayu tu dah habih shift
tukar cashier India muka bekeng pulak
So, harini la plak haku try nasib...
kot-kot petangni cashier Melayu tu keje lagi kan
Actually harga sebenar baju tu RM 21.90 mcm dlm bulatan merah tu
[aku dah tanya kat SA yang jaga bahagian tu]
Tapi sebab kat price tag tu ada dua harga...
[tatau apa motif depa letak 2 harga yang confusing mcm tu]
Si minah cashier tu sure tak perasan sebab tag yg betul tu dok belah bawah
Si minah cashier tu sure tak perasan sebab tag yg betul tu dok belah bawah
Tag yang RM 6.57 tu belah atas...
Sesedap rasa jer dia main punch harga murah tu, pastu darab 3
i loikeee.... senyum sampai nampak gigi bungsulah haku
kah kah kah kah...
Balik rumah, tunjuk kat Mencah... sukalah sangat dia pon
terus suruh tukar baju ler-ler tu jugak
jenuh haku bagitau baju-bajuni kena basuh dulu
nak jugak suruh pakaikan... layannnnzzzz....
Bilang, berapa lapis dagu anak haku?
Lepastu siap suruh makcik hambik gambaq dia atas beskal
Awak ambik gambar saya mama.... layannnzzz....
Dah pakai, takmo tanggal dah...
nak tido terus dgn baju baruni... layannzzz....
*Tragedi apa? tunggu next entry*






11 comments:
comeiiii aisyah......shpping terapi minda hehheheh.....
MENCAH XNK BASUH NTI HILANG BAU KEDAI...KEKEKE
pose ala rockes malaya tu!
soke nyeeeee rambut mencah......ikal2 gitu.......baju tido tu selayaknya rm21.90 kak...chantek kat badan mencah.....
Posing kangkang nasi tangas tu tataula mana dia belajar. tiap kali suh pose, mesti kangkang. kalau suh senyum mesti pejam mata. suruh buat peace, dia tala 5 jari sampai cover muka. pastu, sekali klik sekali dia berlai datang kat kita. saya nak tengok! saya nak tengok! letih mak nakkk...
itu namenya rejeki..harga lain, bila total lagi murah dari harga sepasang ek? he..he..he..
weh tu mmg rege 6.57 la..
rege 21 tu kat kedai...
hahahahaahaha aku kan pengejar whasale...da hapal da cemana rupa price tag kat whsale wakkaakaka
comelnya mencahhhh hahaha
hari jemahat neh ada lg tak warehsale tu?
khamis mlm berdesup balik umah PIL bukit beruntung...
aduhhhhhhhhh jeles ni mak cik..mmg sgt2 berbaloi la....
bini pidaus, bukanla weh..rega patutnya 21.90. aku dah tanya kat SA yg dok bertenggek kat sebelah masa pilih baju. pulak tu lonngokkan baju tu lis signage : RM 10 ~ RM 26! haku taula.. haku pon selalu pi warehouse sale marrr.... [tak puas hati gak tu kakaka]
nurul, jemahatni ada lagi rasanya. baju-baju dia tak best pon weiii.. part dia salah punch harga tu jer yg best! wakakakak
wahidah & Mak maryam, sgt berbaloi-baloi dgn keringat ku yang mengalir menderu petang semalam. hihii
uiks kalau rega camni gaya nyerrr.... pesan kat ko leh?? size 2 thn utk si jantan heheheh.....
Post a Comment