Friday, June 11, 2010

BUAT MAKCIK PANAS BON*OT

Posted by makcik rehan KJB at 1:12 PM
Makcik korangni memang paranoid sikit kalu ternampak iklan2 laguni
walaupon hakikatnya sekepiang barang FD pon haram aku tak pernah beli
tapi, tiap kali FD ni buat sales gempak-gempak laguni
tiap kali itulah makcik akan 'kopi pes' dan email kat laki
kunun-kunun dapatla sekupang-dua...

Sebaliknya PS korang memang dah lali dgn peel bini busat dia ni
Satgi bernanah la telinga makcik dengar bahasa kiasan tahap pujangga dia tu...

Pegilah Yangggg... u kan baru dpt cek Nuffnang 4 jutaaaa



Takper bang, u kutuk i puas-puas bang...
esok i beli sofa gebu-gebam, 
u jgn harap nak merasa parking bon*ot atas sofa gebu aiii...

Anyway, Sale di atas start harini weii!
kat Selayang pulak tu... agak hampir dengan Rawang
makcik mengidam nak beli fabric dia 
dari dulu tak dapat-dapat!



6 comments:

mama_iris on June 11, 2010 at 1:36 PM said...

berani cik pella wat sale di kala gaji belum masyuk....hehehhe.....goda sikit lg PS tu kak....sure dia cair...

makdara terdiva on June 11, 2010 at 2:16 PM said...

wah! itu kata2 membakar semangat tu..

Me on June 11, 2010 at 4:17 PM said...

ko goda dan goda dan goda lagi kalau perlu membunuh setan pun ko buat janji dpt sekupang dua itew hahahahhahah

fabulous.farah on June 11, 2010 at 4:46 PM said...

kalo dah teringin beli la mak cik..kang kempunan. yang kecik2 pon jadi lah. janji dapat selai

TopsyTurvyMum on June 11, 2010 at 5:59 PM said...

kat sini saje sale gila2..
masuk blog ko citer pasal sale jugak..

menggigil aku tido malam ni tak sabar nak perabih duit laki ekeke!

kisahwanida on June 11, 2010 at 6:58 PM said...

makcik rehan sok kita leh gi sama2 kat sale tu.... saya bukan nak beli tapi tulun temankn MR jer.....

ShareThis