Friday, June 11, 2010

BUAT MAKCIK PANAS BON*OT

Posted by makcik rehan KJB at 1:12 PM
Makcik korangni memang paranoid sikit kalu ternampak iklan2 laguni
walaupon hakikatnya sekepiang barang FD pon haram aku tak pernah beli
tapi, tiap kali FD ni buat sales gempak-gempak laguni
tiap kali itulah makcik akan 'kopi pes' dan email kat laki
kunun-kunun dapatla sekupang-dua...

Sebaliknya PS korang memang dah lali dgn peel bini busat dia ni
Satgi bernanah la telinga makcik dengar bahasa kiasan tahap pujangga dia tu...

Pegilah Yangggg... u kan baru dpt cek Nuffnang 4 jutaaaa



Takper bang, u kutuk i puas-puas bang...
esok i beli sofa gebu-gebam, 
u jgn harap nak merasa parking bon*ot atas sofa gebu aiii...

Anyway, Sale di atas start harini weii!
kat Selayang pulak tu... agak hampir dengan Rawang
makcik mengidam nak beli fabric dia 
dari dulu tak dapat-dapat!



6 comments:

mama_iris on June 11, 2010 at 1:36 PM said...

berani cik pella wat sale di kala gaji belum masyuk....hehehhe.....goda sikit lg PS tu kak....sure dia cair...

Anonymous said...

wah! itu kata2 membakar semangat tu..

Me on June 11, 2010 at 4:17 PM said...

ko goda dan goda dan goda lagi kalau perlu membunuh setan pun ko buat janji dpt sekupang dua itew hahahahhahah

fabulous.farah on June 11, 2010 at 4:46 PM said...

kalo dah teringin beli la mak cik..kang kempunan. yang kecik2 pon jadi lah. janji dapat selai

TopsyTurvyMum on June 11, 2010 at 5:59 PM said...

kat sini saje sale gila2..
masuk blog ko citer pasal sale jugak..

menggigil aku tido malam ni tak sabar nak perabih duit laki ekeke!

kisahwanida on June 11, 2010 at 6:58 PM said...

makcik rehan sok kita leh gi sama2 kat sale tu.... saya bukan nak beli tapi tulun temankn MR jer.....

ShareThis