Hidangan makan malam sempena meraikan kelayakan Korea Selatan
dapat masuk Stage 2 <--- motip aku tetiba sokong Korea?
Saja.... nk lobby Zalia and the geng yang dok merembes kat jantan Korea :))
PS korang, pas Maghrib terus pingsan
pastu pesan suh makcik kejut kol 10 pm
nak tgok England lawan Slovenia <--- dgn harapan England kalah muehehehe....
Pukul 10? iyo sgtlah tu..... karam zabarjat sampai kol 5 pagi
tu pon sebab dia terpaksa bgn buatkan susu Asyraf
Pastu bila bukak tibi, terus meroyan sebab England menang... hahahaha
padan muker yu bang, tak senunuh pangai yu taw
orang nak tgok game sbb nak tgok org menang, yu nak tgok org kalah pulak :))
Anyway, sapa-sapa yang tak baper alert pasal world cup [mcm makcik :-p]
ini dia current stage buat masa ini.... 8 negara dah menempah masuk stage 2
Stage 2 adalah pusingan kalah mati...
maka haruslah kita berbangga sama Korea... wakil Asia kekdahnya...
*lagi 8 tempat kosong belum tau sapa yang dapat masuk*
-comel tapi tak larat main bola-
Thursday, June 24, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)


8 comments:
hehehe kak patutnya kan burger FIFA kena isi bola salam tuh.. eheheh tak pun buat daging color dia macam bola.. baru orang ckp tido bola, makan bola, mandi bola.. heheeh
teruja tgk beger yg mak cik buat..nampak sgt mengancam!
Nadja, kang buat canggih2 sgt...sayang nak makan plak! hahaha
Sue, Sangat mengancam dan senang dibikin! i like... hohoho
salam,
saya pun vote for hwangsang smida :P
makcik, saya selama ni senyap aje. tapi ari ni nak tanya, hang pakai daging burger apa? tebal semacam aje?
air coke ada?? baru la lengkap penangan bola heheh
Saudah, Ramly beef beger :-p
Elyn, Coke lupa beli. Layan dgn OTWC sajork...
Post a Comment