Monday, June 28, 2010

DDMR ON WEEKENDS AND BIRTHDAY MY OTHER HALF

Posted by makcik rehan KJB at 10:25 AM
*Ecehwahh... 1st time makcik tulis My Other Half camni,
feeling-feeling Lemongrass kejap... hehe*

Assalamualaikum pembuka bicara
seterusnya, silakan jamu mata
masakan hamba tak semenggah mana
janji kenyang, boleh melingkar macam naga!


Di petang Jemahat, waktu pulang kerja...
Si laki menalipon binik, masak apa malam ni?
Si binik menjawab, tatau lorr... icebox kosong...
Si laki suruh masak mee goreng basah. Bahan-bahan beliau beli.
Tapi, bila beliau sampai rumah.... mee sudah bertukar jadi koeytiaw
Bila binik bising-bising beli bahan tak cukup dan tak sesuai utk buat koeytiaw
Si laki guna kuasa veto dan menjawab, masak jerlah guna apa yang ada
Apa ingat yu jer ada kuasa veto bang? ha? ha? ha?

Hadapla koeytiaw tak sedap ni sambil tengok bola bangggg :))





















Esoknya, besday si laki
Bertuah punya binik, haram tak hengat besday laki
makcik lupa buat kek utk beliau!
mujur mlm tu, ada steamboat party kat umah nenek onah
kira dah celebrate lah tu kan bang :-p
lagi sekali, bertuah punya binik.. aku tangkap gambar 2 keping ni jer!
[akhirnya multipurpose cooker haritu, berjaya dirasmikan :-p]






































Keesokannya pulak [pagi Ahad]
binik beliau cukup malas nak beria memasak
sebab kepala otak lagi mikirin banjaran gunung dalam bilik rahsia
makanya, bikin sarapan yang bisa dibikin sambil pejam mata saja





















Digandingkan dengan KOPIKO
[thank you Aznie, memang terbeliak mata makcik!]






















Bangggg... Arsenal tak main lah banggg....
patutnya yu kena pakai jersey Germany banggg....
malam tadi beliau tido sambil senyum sampai nampak gigi bungsu
ENGLAND kalah 4-1 dgn Germany
keji... keji... keji.... laki sapa ntah! :-p






















Happy Birthday Abang, semoga sentiasa dirahmati Allah
dan semoga sentiasa menjadi suami dan ayah yang soleh untuk kami.


4 comments:

.:nhalilah:. on June 28, 2010 at 11:24 AM said...

kak an.. btu kira ok la.. kebetulan ada event makan2.. saya dah 2 tahun berturut2 tak hingat bday laki sendiri.. last year terlepas 2 hari.. dlm hati nape la laki aku monyok je.. rupanya bini bukan saja tak bg hadiah.. wish pun tidak.. hoho.. bini sapa la yg bertuah ni ek.. hehe.. hopefully tahun ni boleh ingat bday dia.

.:nhalilah:. on June 28, 2010 at 11:25 AM said...

btw, hepi bday en sepul.. moga bahagia disamping istri dan hanak2.. murah rezeki.. panjang umur

Nurul Aznil on June 28, 2010 at 12:06 PM said...

Salam,

HePi BeFDaY PS!
Moga pajang umur, murah rezeki selalu-lalu-lalu...
Amin~

Oh dan moga makin berbahagia disamping isteri tercinta dan anak-anak yang manja...
amin amin amin~

ena on June 28, 2010 at 8:27 PM said...

eh dekat2 ngan besday laki aku eh?
hehe

ShareThis